zaterdag 31 oktober 2015

Catrice ultimate stay lipstick - 020 All that she wants

Vandaag review ik weer een product van Catrice! Hoewel ik eerder heel veel van essence hield (nog steeds wel), merk ik dat ik een beetje overstap naar Catrice. Waarom? Geen idee! Deze lipstick kocht ik vorige week, en ik kan je nu al vertellen, het is een hele aparte kleur!


De kleur die ik meenam was 020 All that she wants! Toen ik mijn eerste blik wierp op het schap sprak deze kleur mij vrijwel niet aan. Het is beetje een donkere nude/bruinige kleur, tenminste zo zag hij eruit. Niet echt m'n ding, dacht ik. 

De lipstick is schuin afgesneden, en rond van vorm. Wat ik persoonlijk wel heel erg fijn vind! Het brengt fijn aan. De lipstick zit in een matt zwarte huls, met glanzende letters 'catrice' erop. Heel erg mooi!

De swatch! Hmm, nog niet helemaal mijn ding. Ik vind de kleur heel apart, maar ik weet uit ervaring dat hij op je lippen wel heel erg mooi kan zijn! De structuur van deze lipstick is echt heerlijk! Heel erg romig! 

Zoals ik net al voorspelde, Op mijn lippen vind ik hem wel prachtig! Heel apart, maar toch mooi!
De lipstick is niet matt, maar bevat gelukkig ook geen glitters. Hij geeft een mooie glans. De lipstick vind ik echt prachtig! Een hele mooie nude kleur, met toch iets extra's! 

I love it! 

De lipsticks zijn te koop bij de kruidvat of trekpleister voor €4,99 

Heb jij goede ervaringen met catrice lipsticks?


Liefs, 
Hester 


Geen opmerkingen: