zondag 7 september 2014

Review; kruidvat blueberry lychee body butter

Hey!
Sinds een tijdje heeft kruidvat een aantal nieuwe bodybutters aan hun assortiment toegevoegd. Ik was heel benieuwd. En ik kocht deze! 
Ben je benieuwd? lees dan vooral verder! 


Op de deksel staan heerlijke blueberry's en lychee's afgebeeld. En wauw! Toen ik de deksel ervan af haalde om even de geur op te snuiven. Het leek net of er een heerlijke milkshake voor me stond! Dus ga hem zeker even ruiken als je in de kruidvat bent. 

De achterkant belooft een aantal dingen: 
- de huid voelt soepel en zacht aan. 
- een heerlijke frisse zoete geur. 
-Word makkelijk opgenomen in de huid. 
- Voelt niet vet. 
  Sowieso punt 2 heeft hij al waargemaakt. 

De body butter zelf heeft een licht rozig tintje. Wat ik eigenlijk ook wel verwacht had, als je naar de vruchten kijkt die erin verwerkt zijn. Ziet dit er niet uit om op te eten? 

De naam body butter die hij heeft maakt hij zeker waar. Het voelt echt aan als boter. Oh lovely. 

Het uiterlijk doet me een beetje denken aan de body butters van de body shop. Maar dan is deze een heel stuk goedkoper. De geur is ook echt heerlijk. 

Hij trekt heel snel in je huid en voelt niet heel vet aan. Wel een beetje plakkerig, maar dat trekt na een tijdje wel weg. De geur blijft (gelukkig) heel lang hangen. 

Ik ben echt heel erg blij dat ik deze gekocht heb. Ik zou zeker even een kijkje nemen bij de kruidvat naar deze body butters. Voor €2,50 heb jij al een bodybutter met een inhoud van 200 ml in jou bezit. 
Gebruik jij body butter? 
Bedankt voor het lezen! 
Tot snel. 
liefs, 
hester. 




Geen opmerkingen: