zondag 13 september 2015

I'm back! // update// nieuwe school?!

Jaja, je had het misschien al gemerkt, but i'm back! 
Na een hele maand niet geblogd te hebben, ben ik weer begonnen! 
Waarom ik zo afwezig ben geweest vertel ik jullie in dit artikel! :) 
Laten we beginnen bij het begin. Een maand geleden ongeveer begon mijn school weer. Ik had er op instagram al iets over gezegd, maar ik ben naar een andere school gegaan.
Ik zit nu in Havo 4. De reden dat ik naar een andere school ben gegaan is wegens mijn profielkeuze. Ik heb gekozen voor het profiel C&M (cultuur en maatschappij) met muziek en filosofie. 
Op mijn oude school kon ik dit profiel dit doen. 

Na heel lang te hebben getwijfeld of ik het wel zou doen voor een paar vakken, heb ik toch besloten om het wel te doen. De laatste dagen voor de zomervakantie waren dan ook heel raar. Al m'n vrienden bleven natuurlijk wél gewoon op die school, en ik ging weg....

Ik zit nu op school in Zwolle. Dat betekent dat ik elke dag met de trein daar naartoe moet. Dat was in het begin heel erg wennen. Waar je eerder op je fietsje stapte en naar school reed, loop je nu in de drukte hopend op een zitplaatsje.  Het was zoals ik net al zei heel erg wennen, maar gelukkig ben ik daar alweer overheen. 

De nieuwe school bevalt goed! De vakken zijn leuk en de mensen zijn gezellig. Hoewel ik het de eerste dagen best wel eng vond, ben ik alweer helemaal gewend. 
Dan komen we weer terug op het punt waarom ik dit artikel aan het schrijven ben. 
Te weinig tijd. 

Ik heb een rooster waarin ik elke dag tot 4uur op school zit. Dat maakt dat ik om kwart over 5 thuis ben. Dan ga ik eten, huiswerkmaken, en dan is het zo alweer donker en duik ik m'n bed in. Heel veel tijd om te bloggen heb ik dus niet. 
MAAR, ik heb gelukkig wel de weekenden waarin ik foto's kan maken, en artikelen schrijven. Dat ben ik dan ook van plan te gaan doen! Ik moet eerst weer een beetje in het blog ritme komen, maar jullie mogen zeker weer artikelen verwachten! 

Heb je nog leuke ideeën voor artikelen? 

Dat was een artikel met best wel veel tekst, haha. Maar het komt erop neer dat ik weer begin met bloggen, en mezelf er vol in ga gooien. Ik hoop dat jullie dat ook weer leuk vinden :) 

Bedankt voor het lezen! 

Love you guys, 

Hester 


Geen opmerkingen: