zaterdag 25 juli 2015

Shoplog met oa: Mac, hema, kruidvat &etos

Yay, afgelopen weken heb ik weer leuke aankoopjes gedaan. Het lijkt me heel leuk om dit te laten zien aan jullie. Van een lipstick tot een paar schoenen en nagellakremover. Heel gevarieerd dus, kijk je mee? 


Met dit warme weer ga je toch al snel meer zweten. Mijn deo was bijna op, en ik besloot op zoek te gaan naar acties. Bij etos waren de nivea deo's 2 voor €5. Deze 2 nam ik mee, en ik ben erg tevreden. 

Deze zomervakantie ga ik ook nog 2 weekjes naar België. Ik moest nog een aantal dingen hebben. Waaronder deze bovenste producten. 

Kruidvat reinigingsmelk- €1,80
Body Benefits, action nagellakremover- €0,99
Derlon shampoo + conditioner - €1,30 per stuk. 

Op de een of andere manier heb ik een soortvan enkelbandjes obsessie op dit moment. Ik vind ze echt heel erg schattig en zomers. Deze met groene details kocht ik bij de kruidvat voor €2. 

Ik heb mezelf weer betrapt op het kopen van té veel make-up. Ik kocht deze 4 producten in nog geen week tijd. Oops! Toch ben ik heel erg blij met al deze 4 producten. 

Catrice liquid liner - €3,80 
Essence stay all day concealer- €2,60 
Hema long lasting nailpolish- €2,50 
Essence Eyeshadow- Ongeveer 1 euro 


Bij de action spotte ik dit miss sporty setje. Ik heb hem meegenomen voor een review, omdat ik erg nieuwsgierig was. So stay tuned! 

Miss sporty setje- €1,30

Het mag dan wel zomervakantie zijn, maar over een paar weken begint school natuurlijk wel weer. Deze schoolspullen scoorde ik voor een prikkie bij de hema. 

Hema kaftpapier- €0,50 
Notebooks- €1 
Labels- €0,50 

Toen ik een mac lipstick bestelde was ik so excited! Ik heb er een al een review over geschreven, klik hier

Douglas- €19

En dan als laatste, deze heb je misschien al gezien op instagram. Ik heb nieuwe allstars gekocht! Alweer! Haha, ik ben een beetje obsessed, ze zijn zo fijn en gaan lang mee. Ik bestelde ze bij zalando, en binnen 4 dagen had ik ze in huis! 

Zalando-€64,95

Dan waren dit al mijn aankopen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen :) 

Wat heb jij kort geleden gekocht? 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: