dinsdag 21 juli 2015

Outfit: pink armcandy!

Vandaag heb ik alweer een outfit artikel voor jullie! En dit keer een hele leuke. Van de webshop Happyarmcandy.nl kreeg ik een leuk setje armbandjes toegestuurd. Sieraden kunnen net je hele outfit afmaken, deze armbandjes deden dat perfect. 
Kijk je mee? 

Toen ik vorige week alleen door de stad liep, besloot ik de C&A nog maar eens een keer in te lopen. Hier was ik al zo lang niet meer geweest! Ik spotte deze zwarte playsuit, en nam hem mee. 
Ik moet zeggen dat hij best wel ruim zit, vooral bij het broekgedeelte. Toch ben ik heel erg blij met m'n nieuwe zomeraankoopje. 

Ik combineerde deze playsuit met wederom mijn nieuwe paar witte allstars. 
Toch was mijn outfit nog niet helemaal af, er ontbrak nog een leuk stel armbanden. 

Deze roze armbandjes komen van de superleuke webshop Happyarmcandy. Al eerder schreef ik een artikel over deze leuke webshop met goedkope armbandjes! Mocht je nog benieuwd zijn naar dat artikel, klik dan hier

En zeg nou zelf, deze armbandjes zijn toch té schattig? Ik vind ze in ieder geval heel erg leuk. Ze zijn echt perfect voor de zomer door de felroze kleurtjes! 

De armbandjes zitten ook fijn om je pols heen. Ook zijn ze makkelijk om te doen. De stoffen bandjes zijn mijn persoonlijke favoriet. Het bandje met kraaltjes heeft franjes aan de sluiting, dit vind ik altijd zo'n leuk festival gevoel geven! 

Zo zien we maar weer wat een paar zomerse armbandjes met je outfit kunnen doen. Ik zou daarom ook zeker even een kijkje nemen op de webshop happyarmcandy.nl. Hier vind je nog véél meer zomerse armbandjes voor een laag prijsje. 

De verzending is trouwens heel erg snel, en heel erg leuk. Het word naar je toegestuurd in een envelop met heel veel kleurtjes. Ook zit er bij je bestelling een schattig strikje of kaartje. 

Dan wil ik Happyarmcandy bedanken voor deze leuke samenwerking! 

Vergeten jullie niet om @happyarmcandy ook op instagram te volgen? Zo blijf je op de hoogte van alle nieuwe armbandjes die op de website komen :) 

Bedankt voor het lezen, 
Tot snel! 

Liefs, 
Hester 

Geen opmerkingen: