woensdag 29 juli 2015

Ask me anything! #2


Op instagram vroeg ik een hele tijd terug of jullie nog vragen voor mij hadden. In dit artikel ga ik ze allemaal beantwoorden! 
Lees snel verder, en misschien zit jou vraag er wel tussen :) 




Oeh, met 1 miljoen zou ik eerst die hard gaan shoppen. En gewoon alles kopen wat ik leuk vind haha. Verder zou ik al m'n vrienden en familie meenemen naar disneyland :) 


Dit is mijn favoriete emoji haha. 

Hier heb ik echt heel erg lang over na gedacht, maar ik kan echt niks bedenken. Ik denk dat ik een heel braaf lief meisje was die nooit wat deed haha. 


Disneyland een aantal jaar geleden was echt superleuk! En natuurlijk vakantie deze zomer met jou :) 

Mascara!

Ik gebruik tegenwoordig nooit foundation meer. Ik pak nu altijd m'n concealer! 

Lastige vraag! Kheb niet echt een sterke obsessie op dit moment. Ik denk dat het toch wel een beetje instagram aan het worden is. Een hele tijd heb ik het een beetje links laten liggen, maar sinds een paar weken ben in weer helemaal into the instagram.

Snoepjes! 

Het was vakantie, en ik verveelde me echt superhard. Ik kwam opeens vera camilla en teske de schepper tegen op youtube. Ik begon hun blogs te volgen, en het begon bij mij ook te kriebelen. Dus ik ben begonnen :) 

Kom ik weer op disneyland uit haha. Dat was echt zo geweldig.

Foundation en BB-cream van essence. Echt geloof me, niet aan beginnen. Te oranje, te dik en gewoon verschrikkelijk haha. 

Wat is dit voor vraag! Haha, dit kan ik echt niet. Het is allebei echt geweldig, en echt m'n ding! 


Ik wil jullie bedanken voor al jullie vragen. 
Voor de volgende ask me anything kun je vragen hieronder achterlaten :) 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: