donderdag 4 juni 2015

Waarom ik zo afwezig ben...

Zoals je misschien wel gemerkt hebt, ben ik de afgelopen 2 weken heel erg afwezig geweest. Zowel op instagram als op mijn blog heb ik vrij weinig leven getoond. Omdat ik toch wel vind dat jullie even mogen weten waarom dat zo is, ga ik dat in dit artikeltje eventjes uitleggen!


Laten we beginnen met het punt dat ik er op school aardig belabberd voorsta. Okeyokey mischien was dat iets te overdreven, maar het komt er op neer dat ik nog even moet knokken om over te gaan naar havo 4 wat ik natuurlijk graag wil. De toetsweek is over 2 weken, daar moet ik echt diehard voor gaan leren. Dat is eigenlijk de grootste reden dat ik verreweg geen tijd heb om een artikeltje te schrijven, waar ik natuurlijk supererg van baal! 

MAAR, als ik over 3 weken vakantie heb kan ik natuurlijk volop artikelen gaan schrijven. Ik heb echt superveel ideeën, maar die houd ik nog eventjes geheim :) 

Dan nog even een andere mededeling....
Als je mij op instagram volgt (klik hier) heb je misschien een foto van skittle voorbij zien komen. Voor als je het nog niet weet. Skittle was mijn katje, hij was echt net mijn kind, hij was mijn alles. Een maand geleden heeft hij een ongeluk gehad, en dat heeft hij niet overleeft. Op dat moment was ik helemaal in paniek, hoe moest ik nu leven zonder hem? 
Goed, het is gebeurd ik kan er niks meer aan doen....
Toch is dat ook wel een reden waarom ik eventjes geen zin had in 'positieve dingen'. Ik heb het er nog steeds heel erg moeilijk mee, maar ja, het leven gaat gewoon door. 

Ik hoop dat ik jullie nu even bijgepraat heb over waarom ik zo afwezig ben. Hoelang het nog gaat duren durf ik niet te zeggen. Er komen nog wel een aantal artikelen aan, maar dat zullen er niet zoveel zijn als 'normaal'. 

Ik hoop dat jullie dit begrijpen! 
Hoe gaat het bij jou op school? 

Vergeet geen reactie achter te laten met ideeën voor artikelen! ;) 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: