vrijdag 22 mei 2015

OOTD: Weekendje camping met Erin!

Afgelopen vakantie heb ik een week op de camping gestaan op de veluwe. Omdat ik daar nooit zo enorm veel zin in heb mocht mijn lieve vriendinnetje Erin een weekendje mee! Het was echt supergezellig, en we hebben outfit foto's gemaakt! 
Kijk je mee? 


We hebben echt superveel lol gehad dat weekend! We zijn wezen winkelen en we hebben allemaal leuke dingen gedaan. Ik ben zo blij dat jij mijn vriendinnetje bent<3

Laten we beginnen met de outfit van Erin! Is het jullie al opgevallen dat bijna elke ootd artikel met Erin is? Haha. 

Top- H&M
Broek: only
shoes: Puma 
armbandjes: plaatselijk winkeltje. 

Zoals hierboven al was vermeld zijn de schoenen van Puma. Ik vind dat er wel even gezegd mag worden dat deze echt heel erg mooi zijn! :) 

En dan mijn outfit. Hij was vrij simpel, want ja, camping hè :) 

Broek: H&M
Blouse: H&M
Schoenen: Loavies

Je ziet ze niet heel duidelijk omdat de helderheid van m'n camera iets hoger stond, maar deze schoenen komen van loavies! :) 

We hebben echt een supergezellig weekend gehad. We hebben zoveel fun gehad, ik zeg volgend jaar weer! Ik hou van je Eertje<3 

Dan wil ik jullie bedanken voor het lezen! 
Wat heb jij gedaan in de vakantie? 

Liefs, 
Hester & Erin 



Geen opmerkingen: