zaterdag 6 juni 2015

Liebster Award! #4


Yay, ik ben door Ilse van stayweird.nl genomineerd voor het liebster award! Supertof! Dat betekent dat ik 11 vragen ga beantwoorden die Ilse bedacht heeft. Daarna mag ik ook zelf nog bloggers nomineren! Dus ben je benieuwd wie ik nomineer? Lees dan snel verder! 
In mijn bloggeschiedenis ben ik al een aantal keer eerder genomineerd geweest voor het liebster award. Dus ik weet al wat het inhoud, maar voor de mensen die het nog niet weten zal ik het nog even uitleggen :)

Het liebster is een award die bloggers aan elkaar doorgeven. Zo ben ik dus genomineerd door Ilse. Het is dus nu de bedoeling dat ik aan het eind van dit artikel ook blogs ga nomineren. Daarmee bedenk ik 11 vragen die zij dan in het artikel dat zij gaan maken moeten beantwoorden. Heel simpel, maar toch heel erg leuk! 

Ik zou zeggen, laten we snel doorvliegen naar de vragen! 

1. Wat is je lievelings nummer (muziek) en waarom? 
Oeh die vind ik best wel lastig! Er zijn heel veel nummers die ik echt geweldig vind. Ook veranderd dat heel vaak haha. Toch blijf ik best i ever had- Davin De graw echt een supertof nummer vinden. Ik word altijd zo vrolijk van dit nummer! 

2. Waar droom jij nu van? 
Wat een leuke vraag! Mijn droom blijft toch echt dat ik later iets in de muziek wereld kan gaan doen. Ik heb echt een mega grote passie voor muziek, ik speel piano en heb zangles. Mijn droom is dus echt wel om hier iets mee te kunnen doen. Hoewel dat tegenwoordig vrij lastig is moet ik wel gewoon doorgaan met een opleiding etc. maar hey, je moet blijven dromen toch? ;)

3. Waar droomde jij vroeger van? 
Oeh, nu moet ik eventjes heel diep graven in mijn geheugen haha. Ik had altijd de droom om naar Disneyland te gaan. In 2012 ben ik daar dan ook geweest. Maar ik vind het echt heel lastig om te zeggen waar ik vroeger van droomde. Waarschijnlijk was het ook iets van K3 ontmoeten ofzo, haha ik moet soms zo om mezelf lachen gewoon. 

4. Welke foto betekent veel voor je en waarom? 
Dat is echt zekerweten een foto van mijn katje Skittle. Een aantal weken geleden heeft hij een ongeluk gehad en is hij overleden. Ik heb er nog steeds heel veel last van. Hij voelde echt als een kind voor me. Elke keer als ik deze foto weer zie denk ik weer aan hoe zo'n prachtbeestje het was, en hoeveel lol ik met hem gehad heb. 
I will never forget you<3

5. Waarom ben je gaan bloggen? 
Het was vakantie en ik had net beautygloss en veracamilla ontdekt, en überhaubt het hele bloggebeuren. Ik heb het een geobserveerd, en het begon ook te kriebelen. En toen ben ik begonnen. Ik maakte mijn foto's met een samsung gio, haha ik moet zo lachen als ik die artikelen terug lees :) 

6. Wat is jou favoriete outfit? 
De outfit die ik in de laatste outfitpost aanhad is echt mijn favo outfit op dit moment. Met nadruk op dit moment, want het kan volgende week weer iets heel anders zijn :)
Klik hier voor de details

7. Welke quote past bij jou? 

Ik denk dat je altijd positief moet blijven. Zelf ben ik heel veel gepest, en zijn er veel nare dingen gebeurt. Toch ben ik (vind ik zelf) altijd positief gebleven. Dus negativiteit hoort erbij voordat jij kunt shinen! :) 

8.Wat is je guilty pleasure? 
Oeh die vind ik lastig! Ik luister heel graag naar de albums van: fall out boy. Stiekem vind ik deze muziek echt helemaal geweldig! Toch is het wel een beetje fout ofzo haha

9. Wat zou je doen als geld geen rol speelde? 
Met al m'n vriendinnen naar Disneyland! Misschien een beetje raar als je het zo hoort, maar dat is echt iets wat me zo geweldig lijkt! Ik zie het echt al helemaal voor me! hihi

10. Wat vind je het leukst aan jezelf? 
Hmm.. laat ik zeggen dat ik hier het langst over na heb moeten denken. Ik ben eigenlijk vrijwel nooit chagrijnig (okey, wel zonder koffie in de ochtend) Dat is wel echt iets waar ik heel erg blij mee ben. Ik kijk altijd naar de positieve kant van dingen, dat vind ik ook best wel knap van mezelf.
(okey, vat dit nu niet op alsof ik mega aan het opscheppen ben, jullie zijn sowieso leuk)

Dan waren dat alweer alle vragen van Lisa! Wat een leuke originele vragen!

Nu is het de bedoeling dat ik een aantal mensen ga nomineren en ook een paar vragen ga stellen,
Ik nomineer Beautybysuzannebloomingbeauty en valbloging.

En dan de 11 vraagjes :) 

1. Waar in de wereld zou je nog heel graag een keertje heen willen? 
2. Wat staat er bovenaan je wishlist? 
3. Als je je naam zou mogen veranderen, hoe zou je dan heten? 
4. Wie in de wereld zou je wel voor 1 dag willen zijn? 
5. Welke app kun je echt niet missen? 
6. Wat is het mooiste compliment dat iemand je ooit heeft gegeven? 
7. Wat is je favoriete disneyfilm? 
8. Welk nummer (muziek) betekend heel veel voor je? 
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen? 
10. Wat kun je echt de hele dag door blijven eten? 
11. Waar ben je het meest trots op? 

Dan wil ik nogmaals ilse heel erg bedanken voor het nomineren! Heel erg tof, en hele leuke vragen! Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat met jou guilty pleasure! :)
Ben heel erg benieuwd!

Tot snel,
Liefs,
hester






Geen opmerkingen: