woensdag 15 april 2015

Hema soft matt lipbalm: 04

Een tijdje geleden bracht hema een nieuw product uit. Een softe lipbalm in heel veel verschillende kleuren. Ik was erg nieuwsgierig en heb er een gehaald. Ik koos voor een knalroze en matte kleur. 


Zoals ik al zei, nam nummer 04 mee. Een knalroze matte kleur. In de winkel heb ik verschillende kleuren geswatched, maar deze vond ik toch het mooiste. Degenen met een glansje erin vond ik persoonlijk niet mooi. 

Zoals de naam al zegt is het een lipbalm. Het zou dus een beetje verzorgend moeten zijn. Het product zit in een soort stick vorm. Ik ben best wel benieuwd hoe dit aanbrengt! Het is natuurlijk wel wat ander dan een normale lipstick. 

De lipbalm heeft een goede uitstraling. De matt zwarte huls met roze dop en onder kant heeft wel wat. De witte letters geeft het net wat meer touch. 

De arm swatch.
Wat mij nu al opviel is dat hij heel makkelijk aanbrengt. Het is mooi glad wat wel erg fijn is. Wat ook meteen te zien is dat hij matt is. 

 De lipbalm brengt heel erg fijn aan! Bij veel matte lipproducten gaat het snel in de lijntjes trekken en ziet het er niet mooi uit. Bij deze lipbalm heb ik dat totaal niet. Hij voelt als een soort lippenbalsem op je lippen. Je voelt hem amper. Heel erg fijn! 

Het is wel een kleur die best wel van je lippen afknalt! Je moet het aandurven, maar het heeft wel wat. Het verbaasde mij dat hij nog best wel lang bleef zitten. Een hele middag, met winkelen en hardlopen en hij zat er nog goed op. Na een maaltijd zou je hem wel even bij moeten stiften, maar dat is voor mij geen probleem. 

Deze lipbalm kost €3,50 en is te koop bij de hema. Ik zou echt even een kijkje nemen, wat hij is echt aan te raden!

Heb jij deze lipbalms al gespot? 

Liefs, 
hester



Geen opmerkingen: