zaterdag 18 april 2015

Face of the day: 11 april

 Op andere blogs kom ik steeds vaker face of the day artikelen tegen. Persoonlijk vind ik het altijd erg interessant om te zien wat voor verschillende producten iedereen gebruikt. Omdat ik nog nooit een fotd artikel gemaakt heb, werd het toch wel een keertje tijd vond ik. 




Zaterdag 11 april was voor mij een 'gewone zaterdag'. Een beetje leren, een beetje bloggen en lekker rustig aan doen. Wel ben ik nog even de stad in geweest en had ik nog wat leuke make-upjes gekocht :) 

M'n gezicht make-up wilde ik lekker simpel houden. Ik koos voor deze concealer van essence en ook een transparante poeder om het te fixeren. Dit is echt mijn favo combie. Lekker budget, en het werkt gewoon altijd. 

Sorry voor deze geraffineerde producten. Haha, ze zijn echt heel erg mooi, maar hebben beide een nadeel. Veel fallout. Dat kun je wel zien aan hoe ze er op deze foto uitzien. Deze blush heb ik heel subtiel aan gebracht me een klein beetje highltighter van elf eroverheen, i like it! 

Dit is eigenlijk mijn dagelijkse oogmake-up. Een klein beetje oogschaduw, mascara en een eyeliner. Lekker simpel, maar toch leuk. 

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb: 
- Essence all about romance eyeshadow palette (hier komt snel een review van)
- Maybelline rocket volume mascara. 
-Essence liquid liner waterproof. 

Alledrie deze producten gebruik ik heel graag. Ze werken fijn, en zijn wederom lekker budget. 

 En dan de lippies. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak verder kom dan een babylips te gebruiken. Vandaag had ik wel zin in een kleurtje.  

Ik besloot te gaan voor de soft matt lipbalm van de hema in nummer 04. Hij is matt, dat maakt dit product echt heel erg mooi. Het is een lekker knal kleurtje en op deze zonnige dag mocht dat wel. 

Heb je de review nog niet gelezen? Klik dan hier!

Zoals het je misschien wel is opgevallen zijn alle producten budget. Ik vind het niet nodig om enorm veel geld uit te geven aan een product. Daarom is alles lekker budget, maar hey budget ziet er best goed uit toch? 

Vinden jullie het leuk om vaker fotd artikelen te zien?

Bedankt voor het lezen! 
Liefs, 
hester






Geen opmerkingen: