dinsdag 28 april 2015

essence all about romance eyeshadow

Toen ik voor het essence schap stond en aan het kijken was of ik iets mee wilde nemen, trok dit palette mijn aandacht. Mooie nudetinten, met een fel blauw/groen kleurtje erin. Ik was benieuwd en besloot hem mee te nemen voor een review. 

Het all about romance palette bevat 6 oogschaduws. Allemaal neigen ze een beetje naar pastel achtig. Erg leuk voor deze zomer. De blauwe/groene kleur is toch wel de kleur die eruit springt.

De verpakking is vrij simpel maar toch leuk. Het is een transparant doosje waardoor je meteen kunt zien met welk palette je te maken hebt. Nu heb ik wel ervaring met het all about nude eyeshadow palette, dat als je hem laat vallen de 'deksel' afbreekt. Voorzichtig zijn dus.

Dit palette bevat kleuren van rosé naar mintgroen en assig grijs. Prachtige kleuren, maar zijn ze ook goed gepigmenteerd?

'
Met mijn nieuwe camera vind ik het nog best lastig om foto's te maken. Het is echt even wennen. Ik hoop dat het snel onder de knie krijg :) 

Dit zijn de swatches na 2 keer vegen. Het ziet er niet verkeerd uit, maar ook niet geweldig. De kleuren voelen zacht aan, maar hebben veel fallout. Er is niet een kleur die er echt geweldig uitspringt. 

Of ik dit palette zou aanraden? Ik weet het niet zo goed. Met een laagje oogschaduw basis en opbouwen van de kleuren is het een prima palette. Leuk om een keer te proberen, maar niet voor dagelijks gebruik naar mijn mening. 

Het all about romance palette is verkrijgbaar bij de kruidvat en trekpleister voor €3,45. 

Heb jij ervaring met de palettes van essence? 

liefs, 
hester


Geen opmerkingen: