maandag 13 april 2015

Spring favorites!

Nu hét ein-de-lijk een beetje lenteweer is geworden mogen alle pasteltinten weer uit de kast getrokken worden! Het leek me leuk om om mijn 'lente favorieten' te laten zien. 
Kijk je mee? 


Ik heb 5 vrij budget producten uitgekozen die ik perfect bij de lente vind passen! 

In de lente zit je nu niet echt te wachten op een dikke laag foundation of iets dergelijks. Deze bb-cream van miss sporty is lekker luchtig en ook nog matt. Je zou er dus geen poeder bij hoeven te gebruiken. Deze bb-cream kost ongeveer 3 euro, en is toch wel een must voor deze lente. 

Frisse kleurtjes op je nagels en lippen mogen deze lente ok niet ontbreken. Deze mintgroene kleur van miss sporty is echt perfect! Hij dekt met 2 laagjes en kost echt maar een paar euro. 

De lipstick 04 on the catwalk is een vrij natuurlijk kleurtje die iedereen waarschijnlijk wel staat. Hij is echt prachtig! 

Pasteltinten op je ogen mogen dit voorjaar ook niet ontbreken. Dit kleine palettje van essence is een heel mooi voorbeeld. Een subtiel licht kleurtje op je ogen, i like it! 


Een laagje mascara maakt toch je hele look wel af. De maybelline rocket volume express vind ik echt geweldig! Hij geeft superveel volume, deze gebruik ik dagelijks. 

Dit waren mijn spring favorieten! Ik vind het alle 5 echt geweldige producten. Ik weet zeker dat ik deze items nog heel vaak ga gebruiken dit jaar. 

Wat is voor jou een ultimate spring favorite? 

ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterliet :) 

Liefs, 
hester

Geen opmerkingen: