zaterdag 14 februari 2015

Mijn iphone hoesjes stash!

Je kent het vast wel, een overvloed aan telefoonhoesjes. Elke dag kun je je telefoon weer verblijden met een ander hoesje, dat heb ik dus eigenlijk wel! Toen ik laatst vroeg of jullie mijn hoesjes stash wilden zien zeiden veel van jullie ja, dus kijk je mee? 


Mijn telefoon is de iphone 4s, daarvoor kun je bijna op elke site wel hoesjes vinden. Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik niet enorm veel hoesjes heb, maar toch genoeg om aan jullie te laten zien. 


Dan laat ik meteen mijn favorieten zien! Dat zijn namelijk deze 2. Het zijn 2 hardcases die alleen de achterkant/zijkanten van je telefoon beschermd. Deze vind ik zelf het fijnst om te gebruiken. 
Deze 2 komen allebei van de site: banggood.com. Daar kun je voor een prikkie leuke telefoonhoesjes scoren. 

Dan deze 2 beauty's. De linker komt ook weer van de site banggood.com, de tekst en de opdruk maakt hem zo schattig! 
De rechter komt van de H&M dit is mijn nieuwste aanwinst. Hij is wel een beetje puntig, maar dat went opzich wel. De paarse kleur maakt hem erg zomers en fris. 
Deze 2 gebruik ik ook regelmatig!

Deze 2 gebruik ik het minste. De linker is een bookcase deze komt wederom van banggood.com :) 
Hij is erg leuk, en het voordeel van dit hoesje is dat hij ook je scherm beschermd. Dat is echt wel fijn! 
De rechter is een bumper die komt van de H&M. Dit was mijn allereerste hoesje. Hoewel deze alleen de zijkanten 'beschermd' vind ik hem er leuk uitzien. 

Deze 2 komen allebei van de V&D. Ik kocht deze een keer in een 1+1 gratis actie. Op de verpakking van de linker stond dat hij voor iphone 4/4s was. Nou niet dus. Hij past niet! Hoewel hij er wel gewoon uitziet krijg ik hem er met geen mogelijkheid omheen. Ik denk dat het komt doordat het materiaal heel stug is. Jammer! 

De rechter daarentegen past wel, deze gebruik ik niet heel erg vaak, maar ik vind hem wel heel erg leuk. Het past wel bij mij :) 

Dit waren al mijn hoesjes! Zoals ik al zei, niet extreem veel. Toch hoop ik dat jullie het leuk vonden om te zien! 

Welk hoesje vind jij het leukst? 
 Liefs, 
hester 




Geen opmerkingen: