maandag 23 februari 2015

Double essence review!

yay! De nieuwe essence en catrice producten liggen in de schappen! Ik ben van de week even wezen kijken en nam 2 producten mee. Een double review leek me wel een keer leuk om te doen, 
kijk je mee? 


Deze 2 producten nam ik mee. Een nagellakje in de kleur: 08 crunchy cake! En een nude lipstick in 05 cool nude. Het nieuwe assortiment van essence vond ik er echt heel erg goed uitzien! Dus neem zeker even een kijkje bij de kruidvat :) 

 Laten we snel beginnen met de reviews. In het nieuwe assortiment zijn 5 nieuwe nude lipsticks gekomen. Waaronder 05 cool nude. Hij is vrijwel hetzelfde als de essence lipsticks met de zwarte huls. 

De lipsticks zijn niet matt, maar wel goed gepigmenteerd. Ik vind de kleur eigenlijk best wel mooi. Het is een beetje een 'my lips but better' kleurtje.

En inderdaad het is ook echt zo! Het is een mooie nude tint die je elke dag wel kunt dragen. Hij blijft niet mega lang zitten, hoogstens 3 uurtjes, daarna zou je hem even bij moeten werken. 
Maar opzich, voor €2.39 is de kwaliteit prima! 

(hij is een beetje wazig, sorry!)
De kleur heb ik nu een paar dagen opgehad, en ik vind hem echt pretty! Heel nude, en zoals ik net al zei lekker draagbaar. 
Op je lippen krijgt hij een beetje een bruine ondertoon. Je moet ervan houden, maar ik vind het niet verkeerd staan toch? 

Ook zijn er een aantal nieuwe 'trend' nagellakjes in het assortiment gekomen, waaronder 08 crunchy cake. De kleur ziet er in het flesje vrij nude en grijs uit. Ik ben benieuwd! 

Een mooi lichtgrijs lakje die met 2 laagjes mooi dekt. Als ik nagellak draag is het meestal zwart of rood. Ik ben niet zo van de knallende nagellakjes. Deze is ook vrij neutraal. Hij blijft redelijk lang goed zitten. Ongeveer 2 daagjes zonder de chippen. Best oké voor de €1,89 dat je er voor betaald. 


Ik ben erg tevreden over beide producten! Dit zijn goede toevoegingen aan het assortiment van essence. Dus mocht je nu heel erg benieuwd zijn geworden naar het nieuwe assortiment, neem dan snel een kijkje bij de kruidvat of trekpleister. 

Hebben jullie al wat kunnen bemachtigen uit het nieuwe assortiment? 

Dan zeg ik bedankt voor het lezen, en voor de mensen die vakantie hebben, (me!) goede vakantie :) 
Liefs, 
hester 





Geen opmerkingen: