zaterdag 28 februari 2015

Favoriete lipproducten februari 2015!

De laatste tijd begin ik steeds meer lipproducten te gebruiken. Een subtiel kleurtje of een fijne lipbalm. In dit artikel laat ik jullie mijn 3 favoriete lipproducten van februari zien, kijk je mee? 


Even alle namen op een rijtje: 
-essence 05 cool nude: Review
-maybelline babylips electro oh! orange. 
-Nyx buttergloss apple strudel. 

Alle 3 de producten geven een nude tint. Persoonlijk vind ik dit erg mooi staan. De babylips vind ik heel prettig om te gebruiken als ik hele droge lippen heb, toch pak ik dan ook snel de nyx buttergloss omdat die ook een verzorgende werking geeft.  

Zoals ik al zei, 3 mooie nudetinten. Hoewel de babylips bijna geen kleur afgeeft is hij nog erg fijn. De essence lipstick is echt een nude topper. Lekker budget en je kunt hem elke dag dragen omdat hij lekker neutraal is. De nyx buttergloss geeft een lichtroze gloed over je lippen met een klein beetje glans. Hij plakt niet dus dat is een heel groot pluspunt. 

nyx buttergloss: apple strudel 

Essence lipstick 05 cool nude. 

 Alle 3 de producten zijn bij mij dus erg geliefd. Ze geven goede kwaliteit voor een vrij lage prijs. Alledrie zijn ze makkelijk verkrijgbaar! Eigenlijk hebben deze lipproducten alleen maar voordelen :) 

Wat vind jij een geweldig lipproduct? 
Bedankt voor het lezen, 
tot snel! 
liefs, 
hester


Geen opmerkingen: