zondag 1 maart 2015

The best of essence

Iedereen is wel fan van het budget merk essence. Goede producten voor een lage prijs, daar houden wij wel van. Het leek me leuk om mijn favorieten van dit budgetmerk met jullie te bespreken! 
Let's go! 


Laten we maar meteen beginnen met 2 topproducten! De stay all day concealer en de i <3 stage eyeshadow base. Beide vind ik ze echt top! Hoewel de oogschaduw basis een beetje oranje is gebruik ik hem erg vaak. De concealer behoort tot mijn everyday producten. Hij dekt goed en ziet er natuurlijk uit. 

De colour en go nagellakjes zijn ook echt toppers! Voor maar €1,79 heb je al zo'n lakje. Deze 3 kleuren zijn mijn favoriet: 
-144 black is black 
-175 berry now 
-147 miss universe 
 Ze blijven dan misschien niet enorm lang zitten, maar met 2 dagen mooie nageltjes ben ik blij. 

Wie kent ze nou niet? De kleine palettes van essence. All about nude an candies zijn grote favorieten van vele bloggers. Persoonlijk vind ik ze ook erg mooi! De pigmentatie is super en de kleuren passen gewoon goed bij elkaar. 

En de swatshes om jullie te overtuigen ;) 

Dit is misschien wel het meest bekende product van essence: de lipsticks. Die met de zwarte huls zijn heel bekend in de beauty wereld, maar de limited editions vind ik ook prachtig. In dit rijtje staat een lipstick uit de kerstcollectie die ik nog regelmatig gebruik. De eerste kleur zit in het nieuwe assortiment. 

VLNR: 
-05  cool nude
-02 wrapped in pink. (niet meer verkrijgbaar) 
-10 cotton candy. 
-04 dare to wear 

Deze 4 zijn echt heel erg favoriet. Ik heb nog meer essence lipsticks, ben je benieuwd? 
Klik dan hier!

Tja, wat kan ik hier nog over zeggen....
De pigmentatie is gewoon super, de kleuren zijn heel erg verschillend waardoor er voor iedereen wel een passende is. Ze blijven redelijk lang zitten, en ze kosten maar €2,39 per stuk! 

Mijn liefde voor essence is wel gebleken uit dit artikel toch? 
Wat vind jij het beste product van essence? 

Liefs, 
hester




Geen opmerkingen: