zaterdag 7 februari 2015

Douglas wishlist

Iedereen heeft wel een wishlist. Elke dag eventjes kwijlen achter je computer naar super leuke/te dure items. Ik kijk best vaak bij douglas. Ik heb nog geen mac product, maar binnenkort ben ik van plan om er 1 te gaan kopen. (vreugdedansje) In dit artikel laat ik jullie mijn 'douglas wishlist' zien. De producten die ik laat zien kun je overigens ook bij andere winkels kopen, maar het gaat om het idee toch? :) 


Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik alleen maar nagellakjes van essence, catrice en maybelline heb. Allemaal lekker budget. Een lakje van bourjois wil ik heel graag nog een keer proberen. Dit vond ik echt een hele mooie kleur. 


Voor degenen die deze nog niet hebben staat deze zeer waarschijnlijk wel op de wishlist. Zo ook bij mij. Ik hoor zoveel goede verhalen over de mineralize skinfinish in soft and gentle. Dat ik hem ook zo graag wil proberen. Hij is wel prijzig €30 euro voor een highlighter zal ik ook niet snel uitgeven. Hmmm, misschien een verjaardagscadeautje? 


Killer queen van katy perry heb ik al wel, maar toen ik laatst deze rook was ik meteen verliefd. Deze ruikt zo verschrikkelijk lekker! Het is een vrij frisse geur heel anders dan killer queen. Deze staat dus ook lekker op mijn wishlist :) 


En dan deze mac lipstick. Deze staat denk ik wel helemaal bovenaan mijn lijstje. Binnenkort ben ik van plan er eentje te kopen, maar ik weet nog niet precies welke kleur. Dit is please me, en deze vind ik echt prachtig! Dus weet jij nog een mooie draagbare mac kleur? Let me know! 


Dan het laatste product, maar zeker niet de minst belangrijke namelijk deze parfum van lancôme. Veel van jullie kennen deze vast wel; la vie est belle! Hier heb ik een testertje van, en wauw deze is zo lekker! Deze zou ik echt eventjes gaan ruiken als je de kans krijgt :) 


Dan was dit mijn wishlist voor bij de douglas. Of course hij is nog véééél langer :) 
Wat staat er op jou wishlist? 

Liefs, 
hester

Geen opmerkingen: