zaterdag 24 januari 2015

Essence lipstick 12 blush my lips

Heyhey, 
Het 2e lipstick artikel deze week :) In dit artikel laat ik jullie deze lipstick van essence zien. Blush my lips heet deze lipstick. Zoals de naam al zegt, een mooie roze kleur. Ben je benieuwd naar deze lipstick + swatches? Lees dan snel verder :)


Zoals ik al zei, dit is nummer 12 blush my lips. Dit is een lipstick in de zwarte huls die we gewend zijn van essence. 

En door de hele lipstick is het logo van essence verwerkt. 

De kleur is inderdaad een beetje roze/rood. De camera pikt de kleur niet helemaal goed op, hij lijkt hier op de foto een stuk roder dan hij in werkelijkheid is. 

En dan de swatch! Ik vind de kleur echt heel erg mooi. Hij hangt een beetje tussen rood en donkerroze in. Persoonlijk vind ik dit prachtig. De lipstick glijd zoals we gewend zijn van essence makkelijk over je lippen en is mooi creamy. 
I like it!

En even een selfie met deze lipstick. Het is een vrij felle lipstick en ik zou hem ook zeker niet elke dag dragen. Met een vrij natuurlijke ooglook zou deze lipstick heel erg leuk zijn voor een feestje of iets dergelijks. Je kunt de lipstick natuurlijk gebruiken wanneer jij het passend vind :)


Over het algemeen ben ik erg tevreden over de lipsticks van essence. Ze blijven dan niet enorm lang zitten, maar dat mag je eigenlijk ook niet verwachten voor €2,39. Je zou ze eventjes moeten bijwerken tussendoor. Ik vind dat nooit echt een probleem. 
In m'n stash heb ik nu 5 lipsticks van essence met de zwarte huls. Dit is wel een van de mooiste. 

Wat is jou favoriete essence lipstick? 
Liefs, 
hester 

Ik zou het heel erg leuk vinden als je me volgt op bloglovin :)



Geen opmerkingen: