zondag 25 januari 2015

Shoplog januari: H&M, hema, action en kruidvat

Tja, ik moet maar weer bekennen. Dit is weer een shoplog. Ik heb weer een paar hele leuke dingetjes gekocht bij de hema, kruidvat en een bestelling bij H&M. 
Kijk je mee? 


Ik ga beginnen met de dingetjes die ik bij de kruidvat kocht. Het zijn 2 oogschaduw palettes. Het catrice eyeshadow quattro in 040 never let me go! was met 50% korting. Dat is natuurlijk atlijd leuk. Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij was deze nu ongeveer €2,30. 

NYC had een hele leuke 2 voor €5 euro actie. Ik kocht 2 producten waaronder dit oogschaduw palette voor groene ogen. Hier komt zo snel mogelijk een review van online :)
Het andere product dat ik van NYC heb gekocht is voor een winactie. Deze komt op mijn instagram online. 
Volg jij mij nog niet op instagram? klik dan hier

Het kabeltje van mijn oplader was een langzamerhand een beetje aan het sterven. Het was dus tijd voor een nieuwe. Ik kocht dit leuke blauwe stekkertje bij de hema voor €3 euro. Hij is dus blauw en 2 meter lang! Handig!

Hoewel mijn kamer uitpuilt van decoratie artikelen heb ik weer iets gekocht. Dit schattige kleine dienblaadje. Aan de zijkanten zit een heel schattig hartje. Hij is wit met een beetje een 'ruige' uitstraling. Ik vind hem heel erg leuk! 
Action- €1,49

Bij ons in de stad gaat de bijou brigitte weg. Ik had nog een cadeau kaart van 8 euro bij deze winkel. Ik moest het nog even besteden voordat ik straks geen winkel meer kon vinden. Ik spotte dit horloge en was meteen verliefd. Hoewel ik 2 weken geleden ook al een horloge kocht besloot ik hem toch mee te nemen. Door die cadeaukaart heb ik er maar 2 euries voor betaald en heb ik hem voor een prikkie mee kunnen nemen :)

H&M had tot 18 januari gratis verzendkosten. Ik deed ook een bestelling. Ik bestelde deze sweater met de tekst: 'keep calm and get over it'. Ik vond het een hele leuke tekst en voor €9,99 kon ik hem niet laten gaan. 

De broek die ik hier aan heb is van loavies. :) 

H&M had ook veel sale. Daarin heb ik dit leuke hoesje gekocht voor de iphone 4/4s. Hij heeft een soort 'stekelige' achterkant. Ik vind hem zelf heel erg tof! Hij was in de sale nog maar €3 euro. 

Nu ik dit schrijf is het helemaal wit buiten, en daar zijn deze schattige handschoenen heel erg handig voor. Dit setje handschoenen bestelde ik ook. Vooral de bordeaux rode kleur vind ik heel erg mooi. En een leuk detail: de strikjes! Die maken de handschoenen toch net even iets schattiger. 
2 paar handschoenen €3. 

Dan waren dit de dingetjes die ik gekocht heb! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om (alweer) een shoplog te zien :) 
Ik ben heel erg blij met de items die ik gekocht heb. 
Heb jij nog wat leuks gekocht afgelopen tijd? 

Liefs, 
hester





Geen opmerkingen: