dinsdag 20 januari 2015

Essence lipstick stash


Essence is echt een van mijn favoriete budget merken. Vooral de lipsticks met de zwarte huls vind ik heel erg fijn. In dit artikel laat ik jullie mijn 5 lipsticks van essence zien in de zwarte huls. Uit limited editions heb ik ook wel lipsticks van essence, maar die wil ik nog een andere keer laten zien. 
Let's go!


-Van links naar rechts: 12 blush my lips; 07 natural beauty; 08 colour crush; 03 dare to wear; 10 cotton candy. 


Laten we beginnen met mijn nieuwste lipstick. Deze won ik in een winactie. Het is 12 blush my lips. Dit is een hele mooie roze/paarse kleur. Ik vind hem echt prachtig!
Aan het eind laat ik de swatshes zien. 

Dan is dit colour crush. Dit was de eerste lipstick die ik kocht van essence. Het is een hele mooie roze kleur. Hij lijkt heel erg veel op cotton candy. Deze is net wat donkerder en wat minder baby roze. 
Ook deze vind ik heel erg mooi. 

En dan deze mooie rode lipstick. Deze ziet er een beetje mishandeld uit, maar het gaat wel goed met hem :) Deze lipstick heeft heel veel weg van een klassiek rode kleur. Ik vind hem heel erg mooi, en heb hem afgelopen kerst gedragen. 

Dan een van de bekendste lipstick van essence; Natural beauty. Dit is een hele mooie nude kleur. Het is een my lipst but better kleurtje. Ik vind hem heel erg mooi en heb hem echt al heel erg vaak gedragen. Dus ben je nog op zoek naar een budget nude lipstick? Dan is dit echt een aanrader. 

En dan de 5e en de laatste lipstick. Cotton candy, zoals de naam al zegt een roze suikerspin kleur. Deze vind ik erg mooi. Hoewel ik deze minder draag dan de andere lipsticks ben ik erg blij met dit kleurtje. 

En dan de swatshes!

-Van links naar rechts: 07 natural beauty; 10 cotton candy; 08 colour crush; 12 blush my lips; 03 dare to wear. 

Mijn favoriet? Dat durf ik niet zo goed te zeggen. Hoewel ik natural beauty het meest draag vind ik dare to wear ook prachtig. Laten we als conclusie nemen dat ik ze alle 5 graag gebruik. 


Deze lipsticks zijn €2,30 en ze zijn te koop bij kruidvat en trekpleister. 

Heb jij lipsicks van essence? Zo ja, wat is jou favoriet? 
Liefs, 
hester 


Geen opmerkingen: