donderdag 17 juli 2014

Review: max & more nude eyes palette

Hey hey! 
Action heeft zijn make-up assortiment vernieuwd. Er zijn een paar nieuwe oogschaduw palettes uitgekomen. Waar onder dit nude eyes palette. Ik heb hem gekocht om te reviewen! 
Ben je benieuwd? Lees snel verder!


De make-up producten van max & more zijn over het algemeen redelijk qua kwaliteit. Maar dat is ook wel logisch want je betaalt er ook maar heel weinig voor. Dit palette bevat 12 kleurtjes. En zoals de naam van dit palette al zegt, nude tinten. Lekker naturel! 

Het palette zat verpakt in een soort karton. Op de achterkant zie je de ingrediënten en de gebruikwijze. 
Volgens mij weet iedereen wel hoe je oogschaduw aanbrengt ;)

Dit is het palette uit de verpakking. Het is een zwart plastic doosje. Het ziet er misschien niet verkeerd uit, maar hij voelt best wel goedkoop aan. 

Op de achterkant van het doosje staan nog een keer de ingrediënten vermeld. Ook staat er dat er niet op dieren getest is! Top action! 

Het palette bevat 12 bruintinten, zowel mat als shimmer. Ook bevat dit palette een sponsapplicator. 

Dan de swatches! 
Bovenste rij. 

Onderste rij. 

Over de bovenste rij ben ik echt niet tevreden! Hoewel ze er op de camera redelijk uitzien zie je ze in het echt amper. De onderste rij daarentegen is wel goed gepigmenteerd. 
Waar het dan aan licht geen idee! 

Samenvatting: 
Redelijk goed palette van de action. Bevat 12 mooie nude tinten. De onderste rij is goed gepigmenteerd in tegenstelling tot de bovenste rij, die minder goed is. De verpakking voelt goedkoop aan. Maar voor de prijs die je betaalt voor dit palette vind ik het een goed palette. 
Dit palet is te koop bij de action voor €0,79 cent. Bijna niks dus! 

Dan was dit deze review, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot de volgende keer! 
liefs hester! 







1 opmerking:

Anoniem zei

hey ik zou em zelf denk ik niet kopen.... ik vind producten van de action toch een beetje 'goedkoop'
xxxHannah