maandag 21 juli 2014

Hema: to do/ to blog boekje

Hey! 
Toen ik in de hema op zoek was naar een agenda zag ik ineens dit leuke notitie boekje liggen. Ik vond hem er erg schattig uitzien. Toen ik hem opende werd ik helemaal blij, en heb hem meegenomen. 
Kijk mee!


Ten eerste staat er op de voorkant iets wat te maken heeft met bloggen. Ook is het printje té schattig. 

En in de binnenkant word het nog leuker! Er zitten 2 'scheurblokjes' in. En waarboven staat: to do en eentje met to blog. Aan de ene kant kun je dus je algemene to do lists maken en aan de andere kant een lijstje wat je nog moet doen voor je blog. Hoe leuk!?  
En als je je blaadje dan vol hebt, of gewoon een lege wilt kun je hem er zo afscheuren! Super handy!

Ik had altijd al een beetje en struggle met to do lists voor bijvoorbeeld school en mijn blog. Ik maakte vaak 2 aparte lijstjes. Maar dat is nu opgelost! 
Dit boekje kun je trouwens herkennen! 
Hema heeft eerder zo'n soort boekje uitgebracht, maar dan met een ander printje. Heel veel bloggers hadden die des tijds. En nu heeft hema deze in de schappen liggen. 

De prijs weet ik niet meer exact, maar die zal ongeveer tussen de 2 en de 3 euro inliggen. 
Ik ben erg blij met deze aankoop. Ik hoop dat jullie dit (korte) artikeltje leuk vonden! 
Bedankt voor het lezen en tot snel!
liefs, 
hester 


Geen opmerkingen: