woensdag 23 juli 2014

Even stil


Om vandaag een beauty artikel te posten vond ik ongepast. Wat er gebeurt is een week geleden met MH17 is verschrikkelijk. 

Vandaag is een deel van de lichamen aangekomen in Nederland. Met een minuut stilte. Het gebeurt allemaal zo respectvol. Hoewel sommige mensen er grapjes over maken op twitter, why? Toon een beetje respect. Dit waren gewoon mensen die op vakantie gingen ze worden zomaar betrokken bij een oorlog terwijl zij er niks mee te maken hadden. 

Ik vind het echt verschrikkelijk. 

Meestal als ik verdrietig ben of met dingen zit ga ik muziek luisteren. Zo nu ook. Ik vind het gewoon fijn. Je kunt er je gevoel in kwijt. 
Wat doe jij met zulke gebeurtenissen? 

Ik wil alle familie en nabestaanden sterkte wensen diep vanuit mijn hart. Het is echt vreselijk. Zoiets mag nooit maar dan ook never meer gebeuren. 
Dikke love voor alle mensen!<3
RESPECT! 



Geen opmerkingen: