dinsdag 15 juli 2014

New necklace!

Hey! 
Als je mij op instagram volgt, weet je misschien dat ik onlangs een nieuwe ketting heb gekocht. Ik wil hem jullie graag laten zien!


Dit is hem! Ik ben er echt heel erg blij mee! 

Hij doet me heel erg denken aan een necklace van H&M. Die is volgens mij 10 euro. Nou vind ik 10 euro voor een ketting best wel duur. En jha, ik ben zo fan van dingen uit china dat ik deze hier ook besteld heb. 

Het lijkt een zware ketting, maar het is gewoon plastic en dus heel licht. 

Hij was niet duurder dan 2 euro. De levering duurde ongeveer 3 weken. Je moet dan even geduld hebben, maar dan heb je ook wat. 

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe ketting. Ik hoop er nog een leuke look mee te kunnen maken. 
Hebben jullie al wel eens wat in China besteld? 
Bedankt voor het lezen, 
tot snel! 
xoxo 



Geen opmerkingen: