donderdag 12 juni 2014

Review; biocura cream shower

Hey, 
Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Ik merk dat ik de smaak van bloggen weer goed te pakken heb, gelukkig! Deze douchegels nam mijn moeder een tijdje terug mee. Ik vond ze heel interessant en ben ze gaan testen. Vandaag vat ik dat samen in een review. 


Wat natuurlijk meteen opvalt aan deze douchegel is de verpakking. Een strakke verpakking in een geweldig kleurtje. Dit zie je meteen staan in een winkel, want het trekt je aandacht. De verpakking vind ik erg leuk. 

























Deze douchegel is verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren, en dus ook 3 verschillende geuren. Hierboven staan ze voor jullie op een rijtje. 
Blauw: soft, melk & vitamine. 
roze: silk, melk & zijdeproteïne 
groen: Fresh, melk & komkommer. 

Wat mij meteen opviel is dat ze alledrie een andere naam hebben, wat me ook opviel is dat ze alledrie melk bevatten. Ik ben benieuwd. 

Wat zegt het merk eigenlijk over deze douchegel? 

Dit is de tekst die achter op de flessen staat: 
Biocura crèm douche is perfect afgestemd op de behoeftes van de veeleisende huid. De speciale combinatie van hydraterende bestanddelen, provitamine B5 en de vitamine B3 beschermt de huid tegen uitdroging en maakt de huid soepel en zacht.

Maar ze vertellen nog wat; 
De crème verandert in een heerlijk zacht schuim en reinigt uw huid op milde wijze. De zachte warme geur prikkelt uw zintuigen. Geniet elke dag opnieuw van een luxueuze douche. 

Ze beloven dus dat je huid erdoor gevoed word, zacht en soepel word, een heerlijke geur en zacht schuim. 
Laten we kijken naar de resultaten! 

Elke douchegel heb ik apart getest. Bij elke douchegel heb ik een lijstje opgesteld aan wat ik eis aan een douchegel. Zo ben ik te werk gegaan. 
We gaan beginnen met de groene- fresh. 
Geur: Zoals de naam ook al zegt, ruikt hij heel erg fris!
kleur: De kleur is gewoon een beetje doorzichtig wit. 
substantie: Vrijwel netzoals alle andere douchegels
Na het douchen: Eigenlijk was ik heel erg tevreden over het effect. Mijn huid voelde heel zacht en glad aan. 
Opmerkingen: Ik had niet verwacht dat de douchegel mijn huid zo goed zou voeden. 

En nu de roze- silk 
Geur: oh, deze ruikt zo lekker!
Kleur: Net als de andere 2 wit doorzichtig. 
Substantie: Netzoals alle andere douchegels. 
Na het douchen: Mijn huid voelde heel erg zacht aan, en rook lekker. 
Opmerkingen: Deze geur is echt heerlijk!

En als laatste de blauwe kleur- soft. 
Geur: Deze vond ik echt niet lekker ruiken! 
Kleur: Geen verschil.
Substantie: Hetzelfde als de andere 2 
Na het douchen: Mijn huid voelde wel zacht aan, maar wel  minder dan na de andere 2 douchegels. 
Opmerkingen: Deze vond ik duidelijk het minst fijne van de 3. 

Dit is de kleur/substantie van de douchegel. Vrijwel net zoals alle andere douchegels. Er is niks bijzonders of anders aan.

De blauwe vind ik echt helemaal niet fijn. Deze raadt ik echt af. De groene en de roze zijn echt lekker. Mijn favoriet is de roze. Dit ligt natuurlijk ook persoonlijk. Misschien vind jij de blauwe juist wel lekker. Verder voed deze douchegel je huid wel heel erg goed en maakt je huid lekker fris en schoon. En dat is natuurlijk waar douchegels voor dienen. 

De exacte prijs van deze leuke zeepjes weet ik niet. Je kunt ze halen bij de aldi, en ze zijn zeker niet meer dan 2 euro per stuk. 
Ennuh, voor dat geld zou ik de roze sowieso niet laten liggen. 

Bedankt voor het lezen!
Wat is jou favoriete douchegel? 
A big hug, 
hester 

















4 opmerkingen:

Anoniem zei

body fruit, pink grapefruit en lemon is lekker!
xxx Hannah

Anoniem zei

nou, eigenlijk alleen de body butter ;)

Anoniem zei

heyyy
super leuk hester!
mij lijkt de roze ook erg fijn!
de blauwe lijkt me aan de ene kant wel wat maar ook weer niet ;)
je hebt echt een super leuke blog je doet het goed meisje!!
dikke knuffel en kus erin

Unknown zei

Hoihoi girlss!
Dankjewell!
Oeh ja ik vind lemon ook heel erg lekker!
xxx
hester