woensdag 18 juni 2014

Omdat het morgen toetsweek is....

Hé, 
Komende week heb ik toetsweek, het is feest in ons dorp en ik moet dit schooljaar afronden. Dit is oftewel even een personal update! Het is al weer even geleden, dus ik ga jullie weer even updaten.


Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, morgen begint mijn toetsweek. Dat word dus even een week heel hard blokken. Dan ga ik dan ook helemaal niks aan mijn blog doen. Wel heb ik voor zondag een DIY video gemaakt! Die krijgen jullie komende zondag te zien. Dus na dit artikel moet je even een week zonder mijn blog leven ;(. Je kunt natuurlijk altijd nog oude berichten teruglezen ;). 

Verder is er dus in mijn toetsweek feestweek in het dorp waar ik woon. Ook weer z'n leuke timing. Wanneer ik lekker zit te leren is iedereen over de markt aan het lopen vlak voor mijn huis. Het is even niet anders dus ik moet er maar mee leren leven. (dit klinkt echt alsof de wereld vergaat)

En ik heb nog 2 leuke nieuwtjes. Mijn beugel gaat er bijna uit! Yay! Ik ben zo blij. Als het zover is zal ik er een artikel over maken met het resultaat en alles wat erbij kwam kijken. 

Deze zomervakantie ga ik werken! Ik ga werken bij de supermarkt in ons dorp! Verder weet ik nog niet zoveel behalve dus dat ik er ga werken. Volgende week moet ik nog even naar 'de baas' toe gaan. Maar dat komt allemaal wel goed. Een nadeel is dan wel, dat ik niet meer de hele vakantie de tijd heb voor mijn blog. Dat word dus even goed plannen..... 

Ook ben ik aan het sparen voor een nieuwe mobiel! Ik loop nog steeds rond met mn gio. (shame). Ik denk dat ik de iphone 4s ga kopen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoor het graag!

Ook wil ik nog even een blog promoten! beautychocolate.wordpress.com. Luchia heeft nog een hele leuke winactie openstaan die op 23 juni bekend word gemaakt. Haar blog is nog niet heel erg bekend, maar je kunt zeker even een kijkje nemen op haar blog en natuurlijk meedoen aan de winactie. Moet je even het blog verder naar beneden scrollen.

En,,,, ik heb nog een heel leuk nieuwtje! (oke, dit is dan echt de laatste). Er komt een gastblogger op mijn blog bloggen! Misschien kennen jullie haar wel, maar Charlene word gastblogger. Ze is gestopt met haar blog omdat het te druk was, maar ze vind het wel leuk om een keer in de zoveel tijd een artikel op mijn blog te posten. Hoe en wat weten we nog niet precies, maar dat laat ik jullie zo snel mogelijk weten.

En dat waren eigenlijk alle dingetjes die ik wilde vertellen! Jullie weten nu weer even een stukje meer over hoe mijn leven er op dit moment uitziet.
Bedankt voor het lezen,
en tot zondag!
xxx




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey
Succes met je toetsweek!
xxx Hannah

Unknown zei

Dankjewell!
xx