dinsdag 10 juni 2014

Favorieten en no go's *mei* 2014

Hoihoi! 
De maand juni is al weer een hele tijd begonnen, en ik ben dus een beetje laat met dit artikel. Het leek me toch leuk om het te laten zien. 
Dus de favorieten van de maand mei!


De maand mei was een hele zonnige maand. Ik heb dus ook maar de zonnebrand uit de kast gehaald. Zonnebrand is heel erg belangrijk! Want verbranden is echt heel erg slecht voor je huid. En zoals het spreekwoord wel zegt: voorkomen is beter dan genezen!

Mijn eerste MUA product! Mua is sinds april volgens mij in Nederland. En ik heb deze mascara gekocht. Ik ben hier heel erg tevreden over. Hier komt nog een review over. Dus dit is zeker een favoriet. 

Dit palette van NYC heb ik als het ware 'herontdekt'. Ik heb hem deze maand echt heel erg veel gebruikt. Vooral de eerste 2 kleuren. Het doosje is best wel beschadigd zoals je kunt zien. 

Deze maand heb ik 3 nagellak favorieten, waarvan 1 deze rode van etos. Hij heeft geen naam, maar hij is echt heel erg mooi. Ik heb hem 2 keer gedragen en elke keer weer vond ik hem prachtig. 

Hello rosy konden jullie ook al zien in een NOTD
Dit is een favoriet en no go in een. Favoriet omdat, hij echt heel erg mooi is. De kleur is echt prachtig en het 'sand' effect is echt heel grappig. En no go is hij ook zeker. Het eraf halen van deze lak is echt vreselijk! Je moet echt een kwartier rond lopen met aluminium folie om je handen.  Echt jammer! 
Maar de nagellak zelf is wel heel erg mooi. 

En dan het laatste nagellakje. Deze crack nagellak van OPI. Deze kocht ik bij de action, en hij is echt heel erg mooi. Klik hier voor een artikel
Dus deze hoort ook bij de favorieten. 

Als het warmer word merk ik dat ik sneller ga zweten. Deze deo is echt heel erg fijn. De geur is echt heel erg lekker en hij werkt goed. 

En eindelijk kocht ik natural beauty! Dé lipstick waarover elke beautyblogger enthousiast was. En ik ook! Hij is echt heel erg mooi. Het is gewoon een every day kleurtje. Klik hier voor een review

Nou heb ik geen krullen, maar deze mouse vind ik wel heel erg fijn. Het geeft gewoon wat volume aan mijn haar wat ik zelf best wel mooi vind. Ik ben steeds meer bezig met mijn haar wat ik eerst nooit deed. 

Deze blauwe tube kocht ik bij de etos. Ik was opzoek naar een facewash. Deze hadden ze bij de hema, maar die vond ik toch wat aan de prijzige kant. (ik houd van budget :) Toen nam ik een kijkje bij de etos. Nou is dit niet specifiek een facewash, maar het is wel hetzelfde idee. Ik ben deze nu een paar dagen aan het gebruiken. Ik merk nog niet heel erg verschil. Hier laat ik jullie snel meer over zien. 

En dan als laatste deze 3 douchegels. De roze en de groene zijn favorieten, maar de blauwe is een no go. Komende donderdag komt er een review over online, dus ik verklap nog niet té veel. 

En dit waren mijn favorieten van de maand mei! Het zijn eigenlijk nooit no go's. Dus ik weet nog niet of ik het favorieten EN nog go's ga noemen, of alleen favorieten. Hoe denken jullie hierover? 
Laat het even weten! 
Bedankt voor het lezen. 
En als je me volgt op bloglovin blijf je op de hoogte van nieuwe artikelen! 
tot snel! xx





Geen opmerkingen: