donderdag 6 maart 2014

Lentekriebels Tag!

Hee, 
Het is inmiddels alweer maart! En dus ook bijna lente! Zoals jullie misschien wel weten ben ik jarig op de dag dat de lente begint, 21 maart namelijk. Omdat het bijna lente is heb ik een bijpasselijke tag voor jullie! Namelijk de lentekriebels tag! Hij is bedacht door Serena van BeautylabNL en ik vond hem echt heel erg leuk, dus daarom neem ik hem over:)

1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?
lammetjes, kleurige bloemetjes, zonnetje en hele mooie pasteltinten! Al die jonge dieren die geboren worden en alle bloemetjes die weer boven de grond komen. En het heerlijke weer. Dat vind ik echt nog wel het fijnst van de lente. Het zonnetje dat (meestal) heerlijk schijnt. 
Heb ik al verteld dat de lente mijn favoriete seizoen is?
2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
De geur van bloemen. Dat vind ik echt dé geur van de lente. En het ruikt ook nog eens super lekker!


3.Wat is je favoriete lente nagellakkleur? 
Deze vind ik niet zo moeilijk, dat is mintgroen! Dat is echt een van mijn favoriete kleuren nagellak. Eigenlijk draag ik dat het hele jaar door, maar het is toch meer een lente kleurtje. 
Mijn favoriete mintgroene nagellak is: 500 peppermint van Rimmel. Echt een prachtig kleurtje. 

4. Wat is je favoriete lentebloem? 
Alle narcissen en sneeuwklokjes poffen weer uit de grond. Sneeuwklokjes vind ik echt prachtig. Je ziet ze op de foto hierboven. Deze vind ik erg mooi, maar ik vind ook magnolia's erg mooi. Volgens mij is dit meer een boom of struik dan een bloem, maar alsnog deze vind ik echt heel erg mooi. 


5. Welke lentetrend van dit jaar spreekt jou het meest aan? 
De pasteltinten. Ik heb altijd al heel erg van pasteltinten gehouden. En raad eens! Dit voorjaar zie je heel veel pasteltinten in: make-up, fashion, nagellak en bijna overal! Ik houd hier echt van, dus de pasteltinten vind ik echt een hele leuke trend van dit voorjaar. 

6. Wat is jou favoriete lente parfum of keurkaars? 
Geurkaarsen gebruik ik echt heel weinig. Net als parfum, dat gebruik ik ook niet heel erg vaak. Ik heb eigenlijk ook niet heel veel geurtjes. Maar ik heb wel 1 hele lekkere frisse geur. Deze hebben jullie al een paar keer langs zien komen op mijn blog, dus laat ik hem er nu ook nog maar een keer in gooien!
Ik heb het natuurlijk over mexx fly high! Een heel lekker fris maar toch warm geurtje. Dit is zeker mijn favoriete lente parfum!

7. Houd jij een lente schoonmaak? 
Lenteschoonmaak..... euhm hoe bedoel je? 
Nee, ik heb niet een specifieke '''lente schoonmaak''. Ik maak gewoon mijn kamer schoon wanneer het nodig is, en ja.. 
Ik heb eigenlijk nog nooit van een lente schoonmaak gehoord..... oopss

8. Wat is jou favoriete lente accessoire? 
Ringen! Echt ineens heb ik echt een liefde voor ringen. Ik vind ze ineens echt heel erg mooi. Ik hield nooit zo van ringen, tot nu! Ik vind ze echt prachtig, en ik draag ze ook best wel veel. Ik heb ook een setje ringen besteld bij H&M, als ik ze binnen heb laat ik ze snel aan jullie zien. 
Oh wauw......

9. Ga jij nog iets doen met de vrije dagen, pinsteren, pasen of hemelvaart? 
Nee, eigenlijk nog niet dat ik weet. Misschien dat ik nog wel iets leuks ga doen, maar ik heb nog niks op de planning staan. Maar wie weet!
En dan alweer de laatste vraag.

10. Omschrijf jou favoriete lente outfit
In mijn gedachten zat ik meteen bij een skater skirt. Maarjah... die heb ik niet en ik denk dat ik die ook niet zal dragen. (noujah, ik roep het nog niet te hard) Rokjes en jurkjes is niet echt iets voor mij, doe mij maar gewoon een lekker zittende jeans ofzo, haha. Maar nu even terug naar de outfit. 
Dan ga ik denk ik voor een mooie lichtblauwe jeans met een pastelroze blousje daarop. Een paar leuke gympen eronder, en niet te vergeten een paar mooie ringen en tadaaa! Mijn lente outfit is compleet. 

Een beetje in deze richting. Cute toch??

Dit is btw niet mijn eigen foto. 

Dit was alweer de lentekriebels tag! Het begint nu echt te kriebelen in mijn buik. Ik heb echt zin in de lente! Jullie ook? Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden. 
Als je een tag doet moet je die tag natuurlijk ook doorgeven, ik geef deze tag door aan iedereen die hem wil overnemen. Als je deze tag gedaan hebt, zet dan je blog in de comments! Ik vind het leuk om te zien hoe jullie over de lente denken!
Bedankt voor het lezen!
Liefss,,

2 opmerkingen:

Diede zei

Leuke tag, ik denk dat ik hem ook over ga nemen. x

Unknown zei

Hee, dankje!
Echt heel erg leuk dat je de tag gaat overnemen :)
Ik neem snel een kijkje als je hem gedaan hebt.
Leuk dat je op mijn blog gekeken hebt. ;)
x