zaterdag 8 maart 2014

8 maart, even random kletsen+ een leuke conclusie.


Heee allemaal,
Vandaag heb ik weer even een praatartikeltje. Dus...... ik ga heel veel praten, oftewel typen. Ik ga jullie even vertellen wat ik vandaag gedaan heb en ik kwam tot een leuke conclusie! En ik wil jullie even iets vragen.
Ja dit klinkt allemaal heel erg logisch, nee. Laten we maar snel beginnen, misschien word het dan een beetje duidelijker.

Vandaag had ik acro wedstrijd. Het was de Drents kampioenschap. Ik zit in een team met mijn 2 zusjes, we zijn dus een trio. Vandaag hadden we dus een wedstrijd. Het ging wel redelijk goed. En kunstje niet, omdat mijn zusje een beetje ongelukkig neerkwam. Hier hebben we heel erg veel aftrek voor gekregen. Maar we zijn alsnog 3e geworden. Dat betekend dat we 3e van Drenthe geworden zijn. Even een leuke foto met onze medailles.
Mijn haar had ik in een suikerspin knot. Het was dus flink getoupeerd. En ja.... je voelt hem waarschijnlijk al aankomen.. het was een hele klus om al die knopen weer uit mijn haar te krijgen. Het is gelukt, en het is gelukkig weer mooi glad en doorkambaar. Dat was dus even mijn dag van vandaag. 

Onze auto is kapot, dus we krijgen waarschijnlijk een nieuwe. Daar hebben we vandaag even een paar rondjes in gereden, en ja. Dat is verder niet heel erg interessant ofzo, haha. 
Mijn pakketje van de H&M is deze week ook binnengekomen. In mijn wishlist van de H&M zat een T-shirt met de tekst: très cool, en die wens is uitgekomen. Want dat shirtje is ook gekomen. 
Hier maak ik nog wel een outfitpost van als jullie dat graag willen. Ook heb ik een nieuwe jas gekocht! Ik ben echt in love! Hij is zo mooi. Het is een groene parka van de only. (die ik kocht bij de modewereld) Ik ben er echt zoooooo blij mee. Als jullie hier benieuwd naar zijn, zet het dan in de comments en dan ga ik er zeker iets mee doen. 

En vandaag kwam ik ook tot een leuke conclusie! Mijn blog is gestart op 21 oktober, dus over ongeveer een maandje bestaat mijn blog een half jaar! Wow, de tijd gaat zo snel. Een half jaar is natuurlijk nog niet zo heel erg lang, maar wel al een tijdje. Ik had niet verwacht dat ik nog steeds zo actief met mijn blog bezig zou zijn. Ik ben echt blij dat ik al zo ver ben gekomen met bloggen en alle andere dingen die erbij horen. Ik heb ondertussen ook de 15 volgers op bloglovin gehaald! Dankjewel! 
Ik weet nog niet of ik iets bijzonders ga doen omdat mijn blog een half jaar bestaat. Ik zit zelf te denken aan een soort mega artikel, met een overzichtje van het afgelopen jaar. Een beetje met de artikelen die vaak bekeken zijn. Maar ik weet het eigenlijk nog niet. Hebben jullie een idee? 

Ik zit trouwens op de bank met een heel zuur haribo snoepje. Mijn gezicht ziet er op dit moment ook prachtig uit. Maarjah, dat is ook weer zo niet nuttig om te weten. 
Ik weet eigenlijk niks meer om te vertellen. 
Ik denk dat dit het einde van dit artikel is. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen, en ja..... vinden jullie het leuk als ik dit vaker doe, zet het dan in de comments. 
Bedankt voor het lezen!
En een heel goed weekend. 
liefss, 

Geen opmerkingen: