zondag 9 maart 2014

50 leuke dingen (11-21)

Hee, 
Een tijdje terug startte ik een reeks met 50 leuke dingen. In dat artikel had ik de eerste 10 laten zien. Ik wil nu graag verder gaan. Met de volgende 10. 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 


11. Leuke quotes lezen. 
Van leuke en mooie quotes lezen word ik altijd blij. Dus ja, dit is ook echt een leuk 'ding'
12. Online shoppen bij de H&M
Van shoppen word iedereen blij, en al helemaal als dat vanuit je luie bank kan. Dus online shoppen bij  H&M maakt mij echt blij. 

13. Na een lange tijd je zonnebril weer dragen. 

14. Tijdschriften lezen. 

15. Nieuwe nagellakjes kopen. En dan vooral met sale :)

16. DIY'S doen. 

17. Chocolaaaaaaaaaaa!
Oke, ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel;)

18. Eindeloos filmpjes van Mascha (beautygloss) kijken. 

19. Foto's op instagram zetten en bekijken. 

20. Aparte thee smaakjes proberen. 

21. Heel veel selfies maken. 


Dit waren alweer 10 leuke dingen. Er komen nog ongeveer 3 van zulke artikelen. Totdat we bij de 50 zijn! 
Wat vinden jullie van deze 'reeks'? 
lots of love,,

You might also liked: 








2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk artikel en leuke blog heb je! Ik vind het ook altijd erg leuk om verschillende theesmaakjes uit te proberen!

Unknown zei

Dankje!
Oh gelukkig, ik ben niet de enigste :)
xo