dinsdag 11 maart 2014

OOTD met Erin!

Hee, 
In de vakantie heb ik afgesproken met mijn lieve vriendinnetje Erin! We hebben toen outfitfoto's gemaakt. Die wil ik jullie graag nog even laten zien. Het zijn vrij simpele outifits, maar misschien toch leuk om even te zien. 

We beginnen met de outfit van Erin. Ze draagt hier een spijkerbroek van de modewereld. (een winkel) Net als het jasje. Het precieze merk weet ik niet. Het hemdje is van de H&M, die ik zelf ook heb :)
De schoenen zijn van Danique. 

En dit is de achterkant. De broek maakt het geheel net iets stoerder. Ik vind dit zelf echt heel erg leuk gecombineerd. 

En dan mijn outfit. (ook weer een geweldige foto) Ik draag hier ook vrij simpele dingen. De jeans is van de only net zoals het oversized shirtje. Het sjaaltje is van de vero moda. Als ik het goed heb. 
En dan de achterkant. Ik draag hier mijn sleehakken van de schoenenreus, die je op de foto amper ziet. Dit maakt het op de een of andere manier net iets leuker. 

En dit waren onze outfits van die dag. Ze zijn niet heel bijzonder, maar toch leuk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien/lezen. 
Vinden jullie het leuk als ik vaker artikelen doe met vriendinnen? 
Wat vinden jullie van deze outfits, en welke zou jij dragen? 
Nog even een andere mededeling. De mailadres die in mijn contact balkje stond, stond er verkeerd. Oops, wat een domme fout. Dus als je een mail gestuurd hebt, dan klopt het dat ik die niet beantwoord heb, omdat daar een verkeerde mail adres stond. Ik heb het nu veranderd, dus ja. Sorry! 
Bedankt voor het lezen!
x


You might also liked: 




11 opmerkingen:

Anoniem zei

Heeee
Super leuk je had gelijk echt super leuk geworden!!
Ja t lijkt mij leuk als je vaker met vriendinnen doet
Xx erin
Love youuuu

Unknown zei

Haha, hou van je meissx

Manon Margaretha zei

Leuke foto's meiden!
xManon

Unknown zei

Leuke outfits zeg! Die oversized trui staat je mooi :)

xo Liebseth
http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

Unknown zei

Dankjewell voor jullie reacties!
Ik neem ook even een kijkje op jullie blog :)
xo

Anoniem zei

Leuke outfits meiden!

Anoniem zei

Leuke outfits meiden!

Anoniem zei

Leuke outfits meiden!

Unknown zei

Leuk artikel! Bedankt voor je comment en het volgen! Ik volg je terug!
liefs,
tjalynepiennews.blogspot.com

Unknown zei

Dankjewell!
xo

Unknown zei

HI, Jij ook dankjewell voor het volgen! :)
xo