maandag 3 maart 2014

Favorieten en no go's *februari*

Het is alweer 3 maart, dus ook weer tijd voor de favorieten en no go's van Februari. Het is eigenlijk favorieten en no go, omdat ik maar 1 no go heb. En verder allemaal favorieten. Het zijn niet mega veel producten, maar toch eventjes leuk om te laten zien. 
Benieuwd? 
Lees snel verder. 



















Laten we beginnen met deze 2 lakjes van etos. Deze heb ik afgelopen week gekocht, en ik ben er heel erg 
blij mee. Er komt hier nog een artikel over, dus ik vertel nog niet te veel ;)
Maar deze zijn erg fijn, en dekken redelijk goed. 

Dan nog 2 favorieten. Laten we beginnen met de blush van NYC. Hier heb ik een review over geschreven, hij is erg mooi en fijn. Dit is echt een favoriet. En de linker is de all matt plus shine control powder van catrice. Dit is mijn every day powder geworden. Hij is fijn in gebruik, blijft lang zitten, en hij zorgt ervoor dat je gezicht mooi matt word. Maar hij is bijna op, jammergenoeg. 

En deze cosmetic brush cleaner. Deze heb ik van ''sinterklaas'''gekregen, maar deze maand pas gebruikt. Hij is fijn, laat een fijne geur achter en makkelijker in gebruik. Dus echt een favoriet. 

Laten we dan maar meteen de no go erin gooien. Dat is deze sence lipbalm pearl shine. Het klinkt best leuk pearl shine. Maar in plaats dat hij je lippen zacht maakt, droogt hij je lippen uit. En de roze/zilvere kleur die hij afgeeft op je lippen, is echt niet mooi. Een no go dus. 

En dit palette van NYC. Deze heb ik samen gekocht met het color wheel. Over dit palette komt nog een review over dus, ik vertel hier ook nog niet te veel over. Wat ik wel vertel is dat: het een heel mooi palette is. Ook een favoriet item dus. 

En een all time favourite deze deo van Dove. Zoals je misschien wel weet ben ik een echte dove lover. En deze deo is mijn favoriet. Hij werkt goed, en ruikt heerlijk. Het is een vrij neutrale geur. Voorop de fles staat 48 uur. Dat houdt hij niet, maar 12 uur wel. Als je nog een neutrale deo zoekt is dit een super aanrader. 

En deze dip and clean van de action behoord ook tot de favorieten van februari. Hier heb ik ook een review over geschreven, als je die nog niet gezien hebt klik dan hier. Hij werkt echt heel erg goed en hij is budgetproof. Het enigste nadeel: hij ruikt heel chemisch. Dat is wel jammer, maarja wat kun je ook verwachten voor €1,50. 

En dit waren mijn favoriete producten van februari. Maar ik luister natuurlijk ook muziek! Hier een rijtje van mijn favoriete muziek: 

all of me- John Legend. 
Dit vind ik echt een prachtig lied. Vooral de tekst. 
Counting stars-one republic
Precies hetzelfde bij het vorige nummer. Deze kan ik ook heel hard mee zingen. 
Love me again-John Newman. 
Ik weet het, het is al best een oud liedje. Maar ik vind dat hij leuk blijft. Dus ja.. ook een favoriet. 

Dit waren al mijn favorieten en 1 no go. Het is alweer maart! Het gaat zo snel. Pffff, ik heb het idee dat het net oud en nieuw geweest is. Noujah, het is alweer maart dus alweer bijna lente. Alhoewel het nu ook al wel voelt als lente. Maar dat terzijde, 
Bedankt voor het lezen. 
Als jullie ergens een review van willen zien laat het dan achter in de comments. 
liefss,,


You might also liked: 




Geen opmerkingen: