zondag 1 december 2013

Shoplog! #2

Zoals ik in het vorige artikel al gezegd had ben ik gister wezen winkelen. Het was super gezellig en ik heb heel veel leuke dingetjes voor de winter gekocht. Het is niet extreem veel maar het zijn wel leuke dingen.
December is weer begonnen! Het is bijna sinterklaas dus ik moest ook veel voor lootjes enzo kopen.
Ik wil jullie graag laten zien wat ik gekocht heb, dus bij deze een shoplog!

Ik heb in de h&m, Hema, big bizar, sting, kruidvat, action en de op=op dingetjes gekocht. Ik ben natuurlijk in nog wel meer winkels geweest maar niet in alle winkels heb ik iets gekocht.

Ik ga beginnen bij de kleding die ik gekocht heb.

Ik had bijna geen broeken meer in mijn kast liggen, dus ik moest nieuwe broeken kopen. De zwarte broek die ik hier aan had heb ik gekocht bij de h&m. Deze broek was €9,99 leuk prijsje voor een leuke broek. Het is een gewone zwarte broek met alleen kontzakken. Dan het geruite bloesje deze heb ik ook bij de h&m gekocht. Ik vind zulke bloesjes echt heel erg leuk! Dit is een wat langere bloes. Deze was €9,95. Ik ben erg blij met deze kledingstukken. Het zwarte shirt wat ik onder de blouse heb is van de sting deze was, €6,95. 
Basic shirtjes vind ik altijd handig om te hebben. 
Is het eigenlijk bloes of blouse? 



Zoals je op deze foto kunt zien is de blouse vrij lang. Dit vind ik juist leuk, het is een keer iets anders. Onder dit setje heb ik mijn pumps aangedaan waar ik steeds beter op kan lopen:)
Dit waren mijn eerste aankopen qua kleding. 


Deze groene broek kocht ik bij de sting. Echt een van mijn favo winkels. 
Deze was 15,-. 
En bij de h&m kocht ik nog deze sweater. Het is een grijze sweater met paarse letters en driekwart mouwtjes. Deze is een beetje oversized maar dat vind ik leuk. Ik houd niet zo van dingen die te strak zitten. 
Oversized vind ik bij sweaters altijd wel leuk staan. Deze is ook van de h&m en deze was €19,95. 
Iets wat je in de winter zoiezo moet hebben zijn fluffy socks! Dat zijn van die hele warme en zachte sokken. Deze vond ik heel schattig. Big bizar 2,-


Dit waren alle kleren die ik gekocht heb. Nu door naar de beauty dingetjes die ik gekocht heb. 
Dit zijn alle dingetjes en ik ga ze nu even apart laten zien. 




Ik heb deze heerlijke vanille body butter gekocht bij de big bizar. Hij is heerlijk vooral in de winter. Deze was €1,99

Deze leuke oorbellen heb ik ook bij de big bizar gekocht. Ik vond ze wel schattig en voor maar 1 euro heb ik hem meegenomen. 
Een watermeloen/kokos bruisbal. Heerlijk voor in bad. Deze is ook van de big bizar voor 0,70 cent. 

Ik wilde graag nog een nieuwe waterproof mascara kopen, en deze is het geworden. De multi action waterproof mascara. Hij leek mij heel erg fijn. Deze was €2,79. 

Ook bij de kruidvat kocht ik deze coverstick van essence. Het is concealer. Ik had al eerder een concealer van essence maar die was te donker. Dus ik heb nu deze gekocht. Het is de lichtste kleur. Hij was €1,99. 

Ook een musthave voor de winter is natuurlijk labello of lipbalm. Deze heb ik gekocht bij de big bizar. Sence lip balm pearl shine 2 stuks voor 1,-. 
Bij de action kocht ik deze vijlblokken. Dit zijn blokken met 4 verschillende kanten om je nagels te vijlen. Het leek me een leuk idee om dit een keer te proberen. 2 stuks voor 0,49 cent. 
Bij de action kocht ik ook deze puistjes patch. Ik heb geen idee of het werkt maar als het werkt is het natuurlijk super geniaal.Het leek me leuk om te testen dus ik heb ze meegenomen. Ze waren 0,79 cent.


Dit stokjes geurtje kocht ik ook bij de action. Hij ruikt heerlijk naar vanille. 1,49. 

Bij de op=op kocht ik dit geweldige pallet! Hier ben ik echt heel erg blij mee. Het is een pallet van infinity woman. €1,99. 

Deze heb ik niet echt gekocht. Deze heb ik gekregen in mijn schoen. De maybeline color show nagellakjes. De blauwe is nummer 661 ocean blue en de rode is nummer 352 downtown red. Deze lakjes vind ik echt heel erg mooi. Hier gaan jullie nog een review over zien!

Dit was de shoplog. Hij is best wel lang geworden. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen. Van welk product willen jullie graag een review zien? Laat het weten in de reacties. Klik hier voor mijn instagram.  Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
x













Geen opmerkingen: