vrijdag 29 november 2013

review nagellak essence.

Heeeee, het is weer weekend! I love it! Vanavond komt een vriendin logeren en dan gaan we morgen shoppen. Super veel zin in. Er komt dus ook weer een shoplog aan! ;)

Omdat ik zondag een shoplog wil plaatsen kan er dus geen nail art komen. Dus ik dacht ik schrijf een review over een van mijn nagellakjes. Mijn ouders zijn vorig weekend een weekendje weg geweest en hebben super lief een nagellakje meegenomen. Deze wil ik graag aan jullie laten zien, dus hier een review.

Het is een lakje van essence van de limited edition Beauty beats. Van justin bieber. Ik ben niet fan van justin bieber maar dit lakje is heel erg mooi.
Deze! 

Het is een heel mooi roze kleurtje met een klein beetje shimmer. Wat ik persoonlijk heel erg mooi vind. 
Het is nummer: 04 groupie at heart. 


Dit is het kleurtje op mijn nagels. Hier heb ik 2 laagjes aangebracht. Ik vond het zelf meer op rood lijken dan op roze maar toch vond ik hem mooi. 
Met een klein beetje shimmer erin wordt hij net iets mooier. Ik vind dit echt een heel erg leuk lakje! 
Nog een fotootje. 

Dit was een hele korte review van dit nagellakje. Dit was z'n korte omdat, zondag een hele lange shoplog komt(denk ik). Wat vinden jullie van dit lakje? 
gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? 
x









Geen opmerkingen: