woensdag 27 november 2013

sweater weather tag!





Heeee, we zijn alweer op de helft van de week ;). De dagen worden weer kort en het wordt weer koud. De winter komt er weer aan dus tijd voor een lekker warme sweater. Zoals de naam van deze tag ook al zegt, weer voor een sweater! Het leek me heel leuk om deze tag te doen.
Veel leesplezier!

1. wat is je favoriete geurkaars tijdens de herfst/winter? 
Euhm dit vind ik best wel lastig. Ik steek eigenlijk nooit geurkaarsen aan. Als ik toch moet kiezen denk ik dat ik een geurkaars met kaneel ofzoiets wel lekker vind. Ik vind kaneel echt z'n herfst geurtje, ik heb echt geen idee waarom.

2. koffie, thee of warme chocolademelk? 
Koffie valt zoiezo af ik houd niet zo van koffie. Ik denk dat ik toch voor chocolademelk ga. Thee vind ik ook heel erg lekker. Maar ik kies toch voor chocolademelk omdat ik dit in de winter gewoon lekkerder vind dan thee.

3. wat is je leukste herfstherinnering? 
Oeh nu moet ik echt even heel erg goed nadenken. Ik denk dat mijn beste herinnering is dat ik met mijn zusjes vroeger buiten ging spelen, en dat we dan een bladerengevecht hadden. Dat was altijd zo grappig. En blad harken vond ik ook altijd leuk.

4. donkere lippen of winged eyeliner? 
Ik ga voor donkere lippen. Deze herfst zie je dit heel veel en ik vind dit echt heel erg mooi! Winged eyeliner kan eigenlijk altijd wel, maar donkere lippen in de zomer........ Ik draag eigenlijk zelf nooit donkere lipstick. Als ik lipstick draag, draag ik meestal een roze of nude kleurtje op.

5. wat is je favoriete herfst maaltijd? 
Deze vind ik ook wel moeilijk. Ik lust eigenlijk bijna alles. Ik denk pannenkoeken. Ik vind pannenkoeken zo lekker! Maar zuurkool vind ik ook heel lekker in de herfst. Maar ik denk dat ik pannenkoeken toch lekkerder vind.


6. hoeden of sjaals? 
Deze vind ik best wel makkelijk. Sjaals. Ik houd niet van hoeden ik vind ze ook niet mooi. Mutsen vind ik dan wel weer leuk. Maar ik draag liever sjaals dan hoeden omdat in een sjaal kun je zo lekker in 'kruipen' als je het koud hebt.




7.wat is je favoriete herfst nagellak? 
Ik heb meerdere favorieten. Ik vind in de herfst altijd bordeaux rood heel erg mooi.
Dit zijn mijn 3 favoriete herfst nagellakjes. Voor meer herfst nagellak klik dan HIER dit is een artikel over herfst nagellak die ik vorige maand geschreven heb.

8. wat is je meest gedragen sweater? 

dezeee! Deze is van de Only en deze heb ik best wel vaak aan. Hij zit heel lekker en hij is gewoon basic. Je kunt hem leuk combineren met een skinny jeans en een leuke bordeaux rode sjaal.

9. skinny jeans of leggings? 
Skinny jeans, Ik hou van skinny jeans ze zitten lekker en zijn makkelijk te combineren. Leggings vind ik ook wel leuk maar die zitten nooit zo lekker. Dus ik ga voor de skinny jeans.

10. Laarzen of uggs? 
Deze vind ik echt heel erg makkelijk, laarzen. Ze zijn allebei niet helemaal mijn ding maar uggs vind ik echt vreselijk! Dan vind ik laarzen nog beter. Ik heb ze liever allebei niet aan maar omdat ik moet kiezen ga ik voor laarzen.

11. waarom ben jij zo gek op het herfst seizoen? 
Je kunt weer allemaal van die warme tinten gaan dragen. En mooie donkere oogschaduw ooh I love it!
Het nadeel vind ik wel dat het weer zo koud en zo snel donker wordt. Doordat het zo snel donker wordt kun je wel weer gezellig kaarsjes aansteken enzo. Dat vind ik weel heel erg leuk.







Dat was alweer de laatste vraag! Ik vond het echt heel erg leuk om deze tag te doen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat is jou leukste herfst herinnering? zet het in de reacties.
lieve herfstknuffel van mij!!

Geen opmerkingen: