vrijdag 6 december 2013

Korte update.

HII!
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, heb ik deze week geen artikel of iets geplaatst. Ik zal even uitleggen hoe dat komt. Ik had/heb het heel erg druk met school. Ik had dus geen tijd om iets te plaatsen.
En ik wil even mededelen dat er nu niet meer om de dag een artikel komt, omdat ik er gewoon echt geen tijd voor heb. Nu komt er in plaats van om de dag 2 à 3 keer per week een artikeltje online. Er komen geen vaste dagen waarop ik iets ga plaatsen. Dit wilde ik jullie even vertellen. Zodat jullie nu ook weten waarom ik deze week niks heb geplaatst.

Even iets heel anders. Wat vinden jullie leuk om te lezen? Ik weet niet zo goed wat jullie leuk vinden om te lezen. Zou je dit willen laten weten in de reacties. Alvast heel erg bedankt!
Ik vind het heel erg leuk om te weten of je nog tips of ideeën hebt voor mijn blog.

Dit was even een heel erg kort berichtje. Als ik dit geplaatst heb, ga ik meteen een ander artikel plaatsen voor dit weekend. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het iets minder wordt. Laat weten wat je ervan vind en wat je nog graag een keer wilt lezen!

bedankt voor het lezen!
x

1 opmerking:

Unknown zei

misschien een diy ;)