vrijdag 6 december 2013

Random foto's november #2

Hallo allemaal,
ongeveer een week geleden heb ik random foto's #1 van november geplaatst. In dit bericht had ik ook verteld dat er misschien nog weel een nummer 2 kwam. Ik weet dat het al 6 dagen december is maar ik dacht er zitten toch wel leuke foto's tussen die ik even wil laten zien. Dus hier Random foto's #2 november.
zo krijgen jullie een beetje een kijkje in mijn leven;)

Skittlee! Wat is het toch een cutie!

Met mijn lieve vriendinnetje! loveyou<3
Met mijn lieve crazy sister!
In bad, met heel veel badschuim. En playmobil bootjes van mijn zusjes;p. 
Eenden voeren. 

Outfit of the day! en een katje. 


Outfit of the day, again. 


Nieuwe make-up kwasten, haarkrijt en nagellak penseeltjes. 

Watervalvlecht met krullen. 


AAAAAAAH ZALANDO! haha. 

Dit waren al weer de fotootjes. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen/zien. Op Instagram plaats ik ook heel erg veel foto's. En sinterklaas is ondertussen ook weer geweest. Wat gaat een jaar toch snel! De cadeautjes die ik gekregen heb van sinterklaas komen ook allemaal nog in een artikel. 
hoe was jullie sinterklaas??
x







1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto's! Vooral die eerste is echt heel schattig!

Ps. Ik zou het echt heel leuk vinden als je een kijkje wilt nemen op mijn blog! http://www.overvanallesennogwat.nl/ (en mij wilt volgen, hihi)