vrijdag 2 oktober 2015

De laatste zomerdag van 2015! // personal//

Hey guys! 
Het is echt alweer té lang geleden dat ik een artikeltje online gegooid heb. De reden is eigenlijk gewoon dat ik geen 'zin' had om te bloggen. I know dat klinkt heel erg stom, maar het was wel zo. Pas eigenlijk deze week kwam ik erachter dat ik heb schrijven echt mis. Daarom vandaag weer een artikeltje! 


Anyways, even terug naar dit artikel! 20 September was de laatste dag van de zomer! Wat een geweldige zomer is dit geweest. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan! Zo ook deze dag. Erin was bij mij, en we besloten foto's te gaan maken! 

Erin heeft echt een geweldig longboard. Deze had ze meegenomen. Ook gingen we dit keer foto's maken met een statief. Het was heel even wennen. De hele tijd heen en weer rennen met timers enzo. 

Dat maakte wel dat we met z'n 2en op de foto konden! 


ik vind zelf de foto's heel erg leuk geworden! 

Gaan we vaker doen meid! 

Ik had nog wel even een vraagje aan jullie! 

Ik wil heel graag mijn naam veranderen. Ik vind 'beautystuffwithhester' toch niet helemaal mijn ding meer. Ik wil het wat algemener maken. Ik wil niet alleen maar bloggen over beauty, persoonlijk en fashion vind ik ook wel heel erg leuk. 

Dus mocht je een leuk idee hebben, let me know! 
Thankss! 

Love you guys! 


Geen opmerkingen: