woensdag 8 juli 2015

OOTD: Een warme middag in Juli met Erin!

Yay, eindelijk weer eens een outfit post. Toen ik gisteren met mijn lieve vriendinnetje Erin ging afspreken, besloten we outfit foto's te gaan maken. Dus bereid je voor op een artikel met veel zomerse foto's :) 


Dit zomer zijn maxi rokken/jurken echt een must have! Erin heeft deze hele mooie met een split aan de zijkant. Hij komt van het merk Villa, en hij staat haar echt heel erg mooi. 

De schoenen zijn van Puma. De leuke roze details geven een superleuk sportief tintje aan deze schoentjes. 

Hemdje-Only
Rok- Villa 
Schoenen- Puma
Ketting- H&M
Armbanden/enkelbandjes- onbekend. 

Even een actiefoto, omdat hij best wel leuk is :) 

Ook ik droeg een maxi-item. Ik voel me er nog niet heel comfortabel in, maar dat komt vast nog wel. 

Deze jurk is bordeaux rood en heel erg lang, zoals de naam al zegt :) Ik droeg mijn nieuwe converse allstars waar ik echt superblij mee ben! 

Jurk- H&M
Schoenen- Converse
Tas- Primark 
Horloge- loavies

Ik was gewoon blij haha 

Ik heb echt een super gezellige dag gehad met Erin. En zoals je al wel gezien hebt, hebben we erg leuke foto's gemaakt. Ik hoop dat jullie deze outfits ook weer leuk vonden om te zien :) 

Bedankt voor het lezen! 
Wat vind jij van maxi dresses/skirts? 

Liefs, 
hester


Geen opmerkingen: