maandag 6 juli 2015

june favourites

Het is alweer juli! Wow, de helft van 2015 is alweer voorbij. Het leek me leuk om mijn favorieten van juni toch nog even met jullie te delen, kijk je mee? 

Laatst ben ik met school naar Luik en Aken geweest. In Aken hebben we even vrije tijd gehad. Je raad het al, ik ben naar de dm geweest. Een Duitse drogist waar ik heel graag nog een keertje naar toe wilde. 
Ik heb niet heel veel gekocht, omdat we snel door wilden naar andere winkels. Deze balea douche gel in melone is zo lekker! De geur is echt heerlijk, echt zeker een favoriet van deze juni! 

Ik weet niet zo goed wat mijn camera hier dacht haha, maar het is niet zo'n hele mooi foto geworden. 
Anyway, deze all matt plus powder is echt een all time favourite aan het worden. Ik heb hem al een keer eerder gehad, en ik blijf hem gebruiken. Zeker een favoriet! 

Dan 2 lipproducten. Deze lipbalm van Balea kocht ik ook in Aken. Weer in de geur meloen, en hij is echt heerlijk! Hij koste volgens mij maar een euro, en hij werkt pittig goed! Zeker eventjes naar kijken als je in duitsland bent :) 

Deze prachtige lipstick van makeup revolution heb ik al een tijdje in mijn bezit. Ik won hem bij een winactie. Hij heet 'dazzle'. Laatst heb ik hem een keer gebruikt, en hij is zo mooi! Ik draag niet vaak felle lipsticks, maar deze vond ik wel heel erg mooi! 

Je hebt het vast wel meegekregen, de hittegolf van vorige week. Het was zoo warm. En om te voorkomen dat je gaat verbranden moet je naturlijk zonnebrand gebruiken. Deze van cien vond ik heel erg fijn. Hij trekt snel in en is makkelijk mee te nemen. 

Als je nu wel verbrand bent, is after sun een heerlijk product. Deze van de kruidvat werkt erg goed, en is ook lekker budget. 

Als je m'n blog volgt heb je waarschijnlijk al een artikel gelezen over dit prachtige lakje. Ben je toch nog benieuwd? klik dan hier. Ik heb nu al 3 keer m'n nageltjes ermee gelakt, en ik ben echt verliefd op de kleur. Niet té opvallend, en lekker zomers, i love it! 

Enkelbandjes, ik ben er nooit een hele grote fan van geweest, tot nu! Ik vond deze laatst in m'n 'sieraden bakje'. Ik vond hem heel erg cute, en sinds dat moment heb ik hem elke dag omgehad. Vooral met m'n nieuwe witte chuck taylor allstars vind ik ze echt heel erg mooi. 

Dat waren alweer mijn favorietjes van juni! Ik wens iedereen een hele goede vakantie! 
Tot snel! 

Wat heb jij gedaan met het warme weer? 

Liefs, 
hester

Geen opmerkingen: