donderdag 29 januari 2015

Favorieten januari 2015

De eerste maand van 2015 is alweer bijna voorbij! Wow, even weer een besef dat de tijd echt heel erg snel gaat. Aan het eind van elke maand laat ik jullie mijn favorieten zien. Zo ook weer in dit artikel. 
Kijk je mee naar mijn eerste favoriete producten/items van 2015!?


Aan het eind van 2014 won ik een shoptegoed van 150,- bij Loavies.com. Ik besloot meteen een bestelling te doen omdat er gewoon te veel leuke dingen waren. (don't worry ik heb niet meteen voor 150 euro kleding gekocht:) 1 van die items was dit horloge van Bellos. Ik vind hem echt heel erg tof vooral omdat ik de kleur echt heel erg mooi vind. 

Jaja, daar is hij weer. Als je mijn blog al wat langer volgt, weet je dat dit echt een mega favoriet van mij is. The body shop lipbutter in coconut. Nu het een stuk kouder is worden mijn lippen steeds droger. Ik gebruik nu deze weer, en ik vind hem heel erg fijn. Zeker een aanrader!

Deze blush van essence heeft echt een bepaalde aantrekkingskracht. Als ik zin heb om blush op te doen en ik kijk in mijn stash, dan 'schreeuwt' deze blush om aandacht. En meestal werkt dat ook want ik pak hem bijna altijd. Hij is van een paar limited editions terug dus jammergenoeg niet meer te koop. 

Ik heb (nog) niet heel erg veel met haarproducten. Een fles haarspray en wat heatprotector maar verder kom ik ook niet, totdat ik dit product kocht in de kerstvakantie. Ik ging het proberen en het is eigenlijk best wel leuk. Met dit product creëer je lekker veel volume in je haar. 
Hierdoor krijg je een lekkere 'messy' look, ik hou ervan! 

Deze mascara won ik in een winactie. Qua mascara's kom ik niet veel verder dan essence en catrice de budgetmerken dus. Deze maybelline mascara is wel wat duurder, en ik vind hem ook wel wat fijner :) 
Hij geeft lekker veel volume, is goed zwart en werkt fijn. 
Wel moet je een beetje oppassen voor spinnenpootjes!

Catrice en essence krijgen binnenkort weer een nieuw assortiment. Dat betekend SALE! De producten die uit het assortiment gaan kun je nu kopen met 50% korting. Ik kocht dit palette. Het bevat 4 kleuren die je alledaags wel kunt gebruiken. Ik heb hem veel gebruikt, en kwam tot de conclusie dat hij best wel mooi is! De pigmentatie is matig, maar met de kleuren opbouwen kom je toch al tot een mooie look.


Deze amie all clear instant action spot clearing gel heeft niet alleen een hele lange naam, maar ook nog een hele goede werking. Hij laat puistjes sneller verdwijnen. (vreugdedansje) Ik ben heel erg blij dat er een product is dat ook écht werkt! Yay. 
Ik heb er een review over geschreven, daarin vind je meer informatie over de webshop, prijs etc. 

Dan waren dit alweer mijn favorieten van januari! Het zijn vrijwel allemaal favorieten die ik soortvan 'herontdekt' heb. 
Wat is jou favoriete product van januari? 

Liefs, 
hester




Geen opmerkingen: