dinsdag 14 oktober 2014

Review; miss sporty morning baby BB-cream

Een BB cream die je een goedemorgen wenst? De nieuwe BB cream van miss sporty doet het! Hij zit nu al een tijdje in het vernieuwde schap van miss sporty. Ik heb hem getest, en ik laat vandaag mijn mening aan jullie zien. 
Kijk je mee?



Iedereen weet inmiddels ongeveer wel wat een BB cream is. Een soort foundation met verzorgende bestanddelen. Het moet dus je huid verzorgen. 
Vaak krijg je dan een best glimmend hoofd. Deze bb cream beloofd dat hij matt is. 
Deze bb cream zit in een tube. Ik vind het er leuk uitzien! Miss sporty verbaasd me steeds vaker! 

Deze tube bevat 30 ml bb cream. Best veel! Hier kun je dan ook wel een tijdje mee vooruit! 
Bovenaan staat dat er 5 verschillende punten wat hij aanpakt: 
1. Glimmende plekken op je huid worden matt. 
2. Oneffenheden worden minder zichtbaar. 
3. Je huid word egaler. 
4. Je huid ziet er gezonder en frisser uit. 
5. Je huid ziet er 10 uur goed uit. 

Dat klinkt goed!

Wat me als eerste opviel is dat de hij echt heel erg licht is! Veel budget merken hebben niet hele lichte kleuren, dus voor de mensen met een hele lichte huid zou je dit even moeten bekijken. De substantie is heel luchtig. Als je het op je huid smeert 'trekt' het in je huid, en lijkt je huid een stuk egaler. 

En een fullface foto!
Omdat ik hele rode wangen heb, heb ik daar 2 laagjes aan moeten brengen om een beetje een mooi resultaat te krijgen. Ik vind het effect van deze bb cream erg mooi! 

Toen ik onder deze bb cream de all about matt base van essence ging gebruiken kreeg ik rolletjes en werd het heel vies. Dus ik raad je aan om geen basis te gebruiken.



Deze bb cream is zeker niet matt! Als je deze gaat gebruiken zal ik er wel een laagje poeder over aanbrengen. Hij blijft vrij lang zitten. 10 uur? Nee, maar dat mag je ook bijna niet verwachten. Hij blijft zeker zo'n 5 uur goed zitten. Daarna vaagt hij een beetje af. 


Ik ben heel erg tevreden over deze bb cream. Ik raad deze echt aan! Voor maar €3,50 is hij van jou. Hij is verkrijgbaar bij de etos, en op sommige beauty websites is hij ook te bestellen. 

Heb jij producten van miss sporty? 
 Bedankt, en tot snel!
liefs, 
hester

Geen opmerkingen: