dinsdag 21 oktober 2014

Review; the body shop lip butter

Hey, 
In de vakantie ben ik naar de designer outlet in Roermond geweest. En je raad het waarschijnlijk al, er was ook een body shop. Ze hadden allemaal producten voor 1, 3 en 10 euro. Supertof. Ik nam deze lipbutter mee. 
Kijk je mee? 


Iedereen kent body butter waarschijnlijk wel. Een bodylotion maar dan iets vetter. Zo zit het ook ongeveer met lip butter. Het is net wat vetter dan een gewone lippen balsem. 
Omdat het een outlet was weet ik niet of deze nog verkrijgbaar is. Ik heb er €3,50 voor betaald. Normaal kost hij rond de €5 euro. 

Deze lipbuter bevat 8,5 gram. Wat eigenlijk best wel veel is. Hoewel ik niet denk dat je hier heel erg lang mee kan doen. Ik heb hem nu een weekje gebruik, en je ziet al duidelijk dat er een laagje uit is. Dat komt misschien ook omdat het wat dikker is. 

Ik ben heel erg blij met deze lipbutter. Je lippen worden er heerlijk zacht van. Vooral in de herfst/winter wanneer het kouder word en je lippen droger worden. 

Dit was eigenlijk alweer de review, meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen. Behalve dat het echt een top lipbutter is en ik hem echt nog een keer zou kopen. Dit was een kort maar krachtige review. Bedankt voor het lezen, 
liefs, 
hester 



Geen opmerkingen: