vrijdag 6 juni 2014

Random foto's #10: april & mei 2014

Heeii! 

Hebben jullie niet iets gemist op mijn blog? De laatste keer dat ik een 'random foto's artikel' postte was 11 april! We zijn nu bijna 2 maanden verder, en ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe! Ik heb alweer heel veel leuke dingen gedaan, en die ga ik jullie in dit artikel laten zien. Dus bij deze de random foto's van april en mei 2014. 


Volgens mij was dit nog in maart, Oops. 

We gingen een dagje naar het marinemuseum in den Helder. Ik vond het best wel indrukwekkend om te zien, maar het was verder niet helemaal  mijn ding. We hebben een hele gezellige dag gehad. Op de foto hierboven staan we onder een onderzeeĆ«r. Deze was echt veeeel groter dan ik had verwacht. 

De afgelopen 2 maanden hebben we ook op de camping gestaan. Op deze foto is het echt een hele grote zooi in en rondom onze tent. Ennuh ik sta echt weer prachtig op deze foto....


Op de camping hebben we ook veel spelletjes gedaan. kaarten, en we hadden een mini wie is het. 

 Ik lakte de nagels van mijn zusje. 

Deze lipgloss kocht ik bij de H&M, hier komt binnenkort nog een review over. 


2 food foto's. We kochten deze schattige konijnenkoppen na pasen. Ze waren toen in de aanbieding. Toen het koningsdag was, kochten we deze leuke donuts. Ze waren echt heerlijk!

Dit is ook weer een hele random foto. 

Mijn allstars heb ik weer 'herontdekt'! Ik heb ze afgelopen maanden weer heel vaak gedragen, nadat ik ze heel lang in de kast had liggen. Ze blijven gewoon leuk!

Ook maakte ik slush puppy! Hier komt nog een recept over aan. 

Voor engels moest ik een boekverslag maken met een tijdlijn in plaatjes. Dit is het resultaat!

Oh, i love it! 
Ik vind vooral de mok leuk ;)

Dit waren een beetje de afgelopen 2 maanden samengevat in foto's. Ik heb natuurlijk nog wel meer dingen gedaan, maar ik leg gewoon niet alles vast op foto's. Of het zijn gewoon dingen die in niet op het internet wil hebben. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Tot snel! 
xx


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Omg die donut!
kisses Hannah

Sara zei

Hey hester! Echt leuk zo die foto's!
Haha en die rommel rond je tent hebben wij ook altijd!!
Maar volgens mij heb je een foutje gemaakt xx
in het artikel zeg je random foto's van april en mei maar in je titel staat random foto's mei en juni?!
Niet kwetsend bedoeld maar ik zeg het maar even

xxx liefs xxx
sara

Unknown zei

Hey Sarah!
Dankjewell! Er stond inderdaad een foutje in! Bedankt voor het doorgeven, ik heb het gelijk even veranderd.
xxx