vrijdag 10 april 2015

My new camera!

Foto's zijn toch wel een van de belangrijkste dingen op een blog. Hoewel ik deze eerst maakte met mijn iphone 4s vond ik het toch wel tijd voor een verbetering. De kwaliteit van mijn iphone is niet verschrikkelijk, maar toch niet helemaal geschikt voor blog foto's. 


Op mijn verjaardag besloot ik de sony cybershot HX-300 te vragen. Noujah vragen? Een camera is best een grote aankoop, dus ik moest zelf ook een groot deel meebetalen. 

De camera heeft een aantal handige functies. Zo is het display kantelbaar, dat kan erg handig zijn voor als je een foto van heel hoog of laat wilt maken. Deze camera staat erom bekend dat het mega ver scherp kan inzoomen. Zo'n 50x en het beeld is echt superscherp! Een soort verrekijker dus :) 

Ook zitten er een paar hele leuke filters in. Zo kun je bijvoorbeeld alleen de kleur blauw of rood laten kleuren. Superleuke snufjes! 

(sneak peek van het volgende artikel : )

Dit is dus het laatste artikel wat ik maak met mijn iphone! Yay, ik zie gewoon dat de kwaliteit van de foto's enorm vooruit is gegaan. 

Deze artikelen heb ik gemaakt met mijn nieuwe camera: 

De camera heb ik gekocht bij de Media markt. Toen we hem opgehaald hadden was er een actie op deze camera. Op dat moment kostte hij €269,99 euro. Een hoop geld! Daarnaast heb ik er nog een geheugenkaartje van een tientje bij moeten kopen. Een grote investering, maar dan heb je ook wat toch? 

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto's? :) 

Bedankt voor het lezen, 
 liefs, 
Hester



Geen opmerkingen: