maandag 6 april 2015

Netflix favorieten!

Netflix, we hebben het nu 3 maanden, en ik heb er een nieuwe verslaving bij. Dit is toch wel hét bekende filmplatform. Voor een tientje per maand kun je onbeperkt films en series kijken. Ik heb een paar hele leuke favorieten die jullie ook echt moeten zien!

De hoeveelheid films en series die je kunt kijken op netflix is bijna eindeloos. Nu moet ik wel eerlijk zijn dat ik de series die erop staan beter vind dan de films. 

Laat ik maar meteen beginnen met mijn allergrootste favoriet, lost. Het verhaal van een groep mensen die met een vliegtuig neerstort in the middle of nowhere. Er gebeuren zoveel spannende dingen die je niet verwacht! 

Ik zit nu in seizoen 3, en ik blijf maar door kijken. 
Het acteerwerk is echt geweldig en de personages passen perfect in het verhaal. Mooie beelden. Er word de hele tijd teruggekeken doormiddel van flashbacks wat het soms wel een beetje verwarrend maakt. 

Maar toch dit is echt een serie die je moet gezien hebben!

Als je sprookjes leuk vind, is deze serie wat voor jou. Het gaat over een stadje genaamd storybrooke. Alle mensen in Storybrooke blijken sprookjes figuren te zijn. In deze serie word ook weer doormiddel van flashbacks teruggekeken. 

Een mysterieuze serie die zeker aan te raden is! 

En dan een film die echt prachig is: now is good. In het Nederlands ookwel bekend als: voordat ik doodga. 
Als je de fault in our stars een mooie film vond, moet je deze echt zien! Een lekkere jankfilm voor de vrijdagavond, laat ik het zo zeggen. Het is echt een supermeeslepend verhaal van een meisje dat ongeneselijk ziek is, en zelf ervoor kiest om de behandeling stop de zetten. 
Prachtig verhaal, en prachtig gespeeld. 

En deze film is ook alleen al leuk om te kijken door de knappe Jeremy Irvine die erin speelt. Dat is eigenlijk al een reden waarom je deze film wel moet zien. 

En vrouw die echt té veel shopt en daardoor diep in de schulden zit probeert er weer uit te komen door haar hele garderobe te verkopen. Een grappig verhaal van iemand die niet met geld om kan gaan. Voor een lekkere luie zaterdagavond met een lekkere snack. 
Hele leuke film als je even niet veel wil nadenken. 

Naast deze films en series zijn: the notebook, dear joh, en the last song ook echt nog prachtige films. Over een tijdje ga ik vast nog wel een keer een update doen :)

Welke serie volg jij op dit momen? 

Liefs, 
hester 


Geen opmerkingen: