vrijdag 3 oktober 2014

Random foto's #14 Vogel, rozekoekvla en schoenen

Heyhey, 
Vandaag heb ik weer een random foto's voor jullie. Vorige week is het me niet gelukt in verband met te weinig tijd. Een stom excuus, maar ja. 
Kijk je verder? 



Yay, ik zit weer op zang- piano les. Ik ben zo blij, ik kan eindelijk weer de dingen doen waar ik zoveel van houd! 

Omdat mijn blog bijna een jaar bestaat heb ik een (mini) winactie. Je kunt meedoen via instagram, en via mijn blog. Dan moet je eventjes  hier klikken. :)
Op 21 oktober maak ik de winnaar bekend :)

Selfieselfie

Jaja, je ziet het goed het is roze koek vla. Hoe lekker het ook klinkt, ik kon de 'roze koek smaak' er niet in terug vinden. Of misschien ligt het aan mij..........

We waren in z'n plantenwinkel, en dit zag er toch te leuk uit. 

Ik bleef bij een vriendin logeren, en die had een vet schattig vogeltje. Wel kriebelt het heel erg als hij op je nek zit :)

Tja ik kon het niet laten om even een foto te maken van dit heerlijke snoepje. 

Yay mijn nieuwe schoenen. Jullie hebben er afgelopen maandag al een artikel over kunnen lezen. Maar wat ben ik ontzettend blij met deze pareltjes!

Dan waren dit alweer de 9 foto's van deze week. Volgende week zal ik op tijd beginnen zodat ik niet in tijdnood kom ;). Tot volgende week! 
Liefs, 
hester








Geen opmerkingen: